lydkort needed. hvilken ?

Diverse d.  17. oktober. 2007, skrevet af Drunken
Vist: 314 gange.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
17-10-2007 20:13:56
Svar/Indlæg:
1107/258
yes som overskriften siger, er træt af mit halv defekte bundkort som shg ikke gider lave på trods af garanti, ingen lyd i stikket bag på compen. men foran virker den.. Doh. så vil smide et lydkort ind i stedet så mit anlæg kan køre over det lydkort.

har dog et "ekstern" lydkort med mit headset, Steel series 5H v.2 usb og det en knagende godt. Kan man køre med 2 lydkort på samme tid ? et til anlægget og den anden som er via usb til mit headset ??

og hvilket lydkort til billige penge kan i anbefale mig ? max 500kr + - går nok. og som man måske selv kan trække frem til Fronten af min pc så der er 2 udgange til hørebøf/anlæg

Mvh. Drunken
Mads321

Elitebruger
Tilføjet:
17-10-2007 20:25:35
Svar/Indlæg:
3162/326
Som udgangspunt kan du ikke få lyden ud at to kanaler fra computeren på een gang. Dertil skal du nok ha' en adapter. Om det vil virke med lyd fra lydkort + lydkort i dine hørebøffer ved jeg ikke.

Det her lydkort er godt i den prisklasse:

http://edbpriser.dk/Products/L...

Mvh Mads 🙂

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
17-10-2007 20:34:21
Svar/Indlæg:
2676/147
det kan du da nemt 🙂

Jeg køre selv med mit Icemat USB headset og mit reative lydkort på samme tid.

Du skal dog være opmærksom på at selve windows kun kan køre med én af gangen.
Du kan fx. have winamp til at køre på dit lydkort, og bruge headset over ventrilo.
Men du kan ikke se film i headset og køre winamp på samme hver sin lydudgang.

-Tahiti

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
18-10-2007 20:10:19
Svar/Indlæg:
1107/258
ok tak for svar.. hmm, men kan man dedikere de forskellige programmer til at bruge det ene lydkort frem for det andet ? og let ændre det ? for ser nogle gange film gennem hørebøffer samt spil. men musik kun over anlæg-. kan være det findes et program eller noget hvor man lige sætter flueben i det lydkort man vil bruge. har jo så 3 ialt med det snart ny indkøbte ^^

ser ok ud det lydkort :)