Overclocker
Tilføjet:
20-10-2007 15:33:58
Svar/Indlæg:
1/1
Så blev det min tur til computer problemer.
Skal lige siges jeg var lidt i tvivl om hvor jeg skulle sætte indlæg da jeg er ret ny her på siden :)
I kan få speccs med det samme :
8800 gtx
2gb corsair ram
c2d e6600 (inclusiv zalman køler)
p5w dh deluxe (bundkort)
520Watt Chill inovation størmforsyning
Nå så til selve problemet:
Det hele startede helt tilbage til Slks #11(Et kæmpe lan i ballerup) hvor min computer begyndte at genstarte med en blue screen (of death :D) som hurtigt poppede frem og commen genstartede. Derefter fik jeg en zalman køler på min cpu og den virkede så igen et stykke tid, men så begyndte den squ igen med genstart. Jeg tænkte at det nok var pga varme da mit 8800gtx generer rigtig meget varme.
Så lod jeg den stå i et par uger, funkede fint i ca. 1½ uge, derefter begyndte den at fryse eller bare genstarte om morgenen, så fandt jeg hurtigt ud af at hvis jeg lagde den udenfor lidt tid fixede det problemet.
Det har jeg så gjordt indtil idag hvor den i morges begyndte at lave den der blå sårm og nu kører den bare uden at vise noget på skærmen. Oven i dette skal det lige siges at jeg har prøvet at støvsuge hvad jeg kunne og jeg har taget grafikkortet ud og støvsuget det, da jeg så satte det i, igen, startede commen op, men da jeg havde været i windows i ca 5min og startet vt osv frøs den, og siger en masse skrabe lyde i headsettet.
Herefter har jeg prøvet gentagende gange at vente ca 30 min , så starte men så går den ind i windows , også fryser, herefter genstarter jeg foran på kabinettet og alle kølerne kører, ink. gfx men den bliver ved med at køre rundt og intet bliver vist på skærmen.
Efter jeg postede dette på et andet forum sendte jeg mit motherboard til getmore, efter et par uger sendte de et nyt tilbage, det har jeg så kørt på i godt og vel 1 uge men nu gør den det samme igen.
Den genstarter når den kommer ind i windows med blue screen of death og kører rundt uden at noget kan blive vist.
Jeg håber nogle af jer kan komme med løsnings forslag da det er rimelig mange penge jeg har smidt i den.
Det skal lige siges at den er ca 1-1½ år gammel, selv samlet.