Kunne også være det ville være bedre at købe et middleend bundkort med eksempelvis p35 chipset og så vente ½års tid med at købe med x38 - De bliver måske bedre?
#6 i will, i will...men ska lige ha råd til et nyt GFX også .. da alt hvad jeg foretager med med nyt hardware går lige fløjten med det 7600GT jeg trækkes med... dvs. 3dmarks.. men jeg smidder sæføli resultater op med ram-båndbredde og OC osv... 😉
#10 Det vil jeg tro er bedre.... Jeg vil f.eks. ikke have et ASUS af den simple grund, at de er kendt for at have et stort vdroop 😉 Det har Abit ikke 🙂
Jeg har netop installeret Maximus Formula Special Edition i min computer. Det ser godt nok rigtig lækkert ud, og så er chipsettet jo lavet til vandkøling. Skal lige have hældt væske på systemet så må vi se hvordan det yder.
nej jeg tror ikke det er cpu,da jeg har prøvt med forskellig multipler.hvad msi board snakker du om? det er jo ikke en x38 vel?jeg kører 500x9 som er 4500mhz med en e6850.som er 24/7 stabil. hvad kører du med? 😀
"ANother interesting thing was that, 550mhz fsb which was stable on the platinium was NOT stable on the neo 2." "high fsb is not a problem. 550mhz on my e6550 on stock cooling"