#17 tja de er vel ikke helt tosset, men #14's klon (som er et ret unikt produkt) er faktisk noget bedre - har dog et par mindre problemer, forklarer lidt mere om den senere.
#14 den kan fåes i danmark, kik på edbpriser - den bliver solgt i EU af dane-elec.
Og så slipper man for at betale fragt fra USA, og de 25% moms er også sparet. (selv om den sikkert stadig er lidt billigere end i dk)
Jeg har selv en Meizu M6 som #14 snakker om.
Super MP3 afspiller, med super lydkvalitet, det kan der ikke klages over. Og skulle man ikke være helt tilfreds, så er der en 10bånds EQ at lege med, og mulighed for bass og treble boost.
Den har dog et mindre problem med støj hvis man bruger hovedtelefoner med lap impedans, mine IEM (13ohm) har tydelig støj, mens det er faktisk er umuligt høre på mine Sennheiser (32ohm).
Der kan smides en forstærker i mellem som helt sikkert vil tage støjen, men det er ikke den mest praktiske løsning.
Der gør lidt rygter om problemet er løst på den nye SL model, men jeg endnu ikke kunne finde endegyldigt bevis. (den model skal vist bestilles fra udlandet)
Plusser:
Billig
Super lyd
Skinable, der findes en del skins til softwaren, og det er forholdsvis nemt selv at lave dem.
Minusser:
Muligvis støj med de forkerte hovedtelefoner.
Nogle folk har problemer med at lyden hakker i enden af nogle sange, dette skulle dog kun fremkomme ved sange man ikke selv har encoded...
Ikke super bruger venlig, men den er ikke svær at bruge.