Lige et tillægsspørgsmål. Jeg tvivler på at mit bundkort overhovedet kan håndtere et 8800gt kort.
Det bundkort der sidder er et:
Orion (MS-7168 Ver 0.A)
Name: Orion (MS-7168 Ver 0.A)
Type: µATX motherboard
Manufacturer: MSI
Kan ikke finde nogen som helst oplysninger om det på nettet (har forsøgt), og der er sikkert heller ikke nogen herinde der kender det.
Problemet er jeg har købt computeren i A-Z/Bilka, og det er jo ikke ligefrem high-end dele der er i. Der fulgte ingen cd´er med windows eller drivere, det hele ligger på en gemt partion på harddisken. Så hvis jeg skal geninstallere Windows er der kun 2 muligheder:
1. Gendan så den bliver da den forlod fabrikken (drivererne der bliver installeret er så til det bundkort osv. der sad i den fra købtidspunktet. Hvis jeg sætter et nyt bundkort i vil det så ikke skabe en del problemer?
2. Kun windows
Og på intet tidspunkt har man mulighed for at vælge hvor den skal installere windows henne (som man kender det fra en helt almindelig windows cd)
Og hvad med registrering af windows, har hørt det kan skabe nogle problemer når man sætter f.eks. nyt bundkort i.
Hvis jeg skal ud og investere i nyt bundkort og ram for at få 8800gt til at køre optimalt bliver det da hurtigt en dyr affære :'-(. Så hvad gør jeg?