Så er der kommet system krav til det kommende 3DMark08 test program fra Futuremark. Igen som med PCMark Vantage kræves der at man kører med Windows Vista.
Disse kan blandt andet ses via det såkaldte Game O Meter på yougamers.com.
Minimum system requirements:
* X86 compatible single core CPU with SSE2 support and a performance, which are comparable with a Pentium D 3,2GHz+. * DirectX 10 compatible with 256 MB memory * 1024MB Memory * 2GB of free fixed disks * Windows Vista
Recommended system requirements:
* Intel core 2 Duo E6600 or comparable AMD CPU * DirectX 10 compatible with 512 MB memory * 2048MB Memory * 2GB of free fixed disks * Windows Vista
hvorfor skulle en dx10 benchmark dog kunne køre winxp ?
det er squ da på tide 3dmark kvæler det lor.... folk bencher jo stadig i 3dmark 2001 se forde så får de en score på 9999999999999999999 jubiiiiiiiiii
jeg vil meget hellere se rigtige spil bench for dem snyder kort fabrikanterne normalt ikke med og gør optimere de endlig en driver til spilbench hjælper det som regel også i selve spillet.
Ja, de krav ser da realistisk nok ud 🙂 Det skal nok blive sjovt at prøve 🙂 Så må vi bare håbe, at det ikke kræver 2x 8800GTX og en quad @ 3 ghz for at kører med højeste indstillinger og stadig kun ende ud med 30 fps, lige som med Crysis 🙂
Inde på:http://www.systemrequirementsl... siger de at jeg godt kan kører Crycis på højeste med alt på. Men at mit gfx lige mangler de sidste 320 mb ram, men er det ikk lidt ligegyldigt når man kun spiller i 1440x900 pixel?