#3 --> Hold da lige op. Vi har lige haft to perverse bøssekarle efter hinanden, som folk har malket for sange, efter den første sang røg af hitlisten. Vi snakker hhv. Basshunter og Viro.
De sørgede da i det mindste for at spytte godt i statskassen sidste gang de var oppe, så man kan da håbe de får succes i udlandet igen(jeg tvivler på at jeg kan holde til et nyt 1997-98)
@; #5: det er sq lige lovlig meget at sige at Viro malker succes, Viro har kun lige udgivet deres første album, men begge deres første singler har været på top 10 på dance chart. Btw er Viro et band.
Altså .. hvad er forskellen på Aqua og alt det andet lort der bliver smidt ud. Det er noget med en bas rytme og så er alle Dance/techno drenge glade... 😕
Jeg vil da vove at påstå at gutterne i Aqua har et gran mere af talent en fx basshunter nogensinde har haft.
Jeg kan så tilføje at det lokale dufduf-diskotek her i byen, hvor der normalt kun er 16årige poptøser og de tilhørende perker-unger der sælger stoffer, får ikke mindre end DR. Bombay på besøg :D