Jeg vil heller ikke anbefale Specialpriser.dk til nogle som helst.
Bestilte forskelligt hardware hos dem, og blev ringet op af dem kl. 8.45 15 minutter inden de åbnede ifølge deres site. De ville bare lige høre om jeg skulle have min bestilling 2 gange ! Der var sket en fejl med deres shop !
Hmmm tænkte jeg da jeg havde snakket med ham, De ville sende mine vare samme dag til modtagelse dagen efter. Men der var ikke nogle pakke fra dem af dagen efter, så jeg ringede til dem og spurgte til hvorfor mine vare ikke var kommet som aftalt. De vidste ikke lige hvad der var sket, men de skulle så være der dagen efter. Men heller ikke dagen efter var der vare fra SpecialPriser.dk. Ringe igen igen og høre hvad så nu ! Det kunne han ikke forstå, men han ville med det samme finde ud af hvor mine vare var blevet af, og inden for 1 time ville de ringe tilbage og fortælle mig hvor min vare var ! Men jeg hørte ALDRIG en lyd fra dem siden.... Jeg prøvede at ringe og ringe men de tog ikke telefonen. Så var det slut med min tolmodighed, jeg syntes selv at jeg havde givet dem meget lang snor, og skrev derfor en LANG mailo til dem hvor jeg udtrykker min store utilfredshed med deres måde at drive foretning på og at jeg ALDRIG vil handle et så amatøragtigt sted. Og at de bare skulle glemme ALT om min ordre. Jeg har aldrig hørt fra dem siden !!!
Så hold jer LANGT væk fra SpecialPriser.dk De er nogle plattenheimere.
Den oplevelse jeg her har beskrevet er fra uge 42 2007.
M.v.h.
AzeOne