Så sker det snart, har endelige fået skudt mit gamle elskede hw afsted, eller gammel og gammel, det ½år gammel, men da jeg spiller på ret højt plan og må resje en del inden for danmark, og også udlandet er det rart ikke at have et en alt for stor computer, men alligevel vil man jo gerne have en pc som sparker røv, så nu har jeg solgt disse ting:
Asus P5N32-E SLI (Ret hårdt at smide det kort væk ;( elsker det!!) E6600(Den gode version :D) Coolmaster Mystique < super fedt kabinet. Thermaltake 700W PSU < Også rigtig nice til oc! Zalman CNPS9700 LED 120gb Maxtor IDE 7200 disk Creative Lydkort
Spørg om jeg glæder mig, ud over det ryger mit gamle 8800GTS samt 2GB G.Skillz ram i, dem som er oplyst under mit system :) plus mine 2 sata diske 160 ~ 250gb!! Bliver konge!!
Nogen der har lidt oc erfaringer med shuttle? :) Skulle mene man godt kan lidt, men der kan jo nemt blive varme problemer, det mener jeg der er udemærket airflow i sådan et kabinet efterhånden :) det har ihvertfald være skidt engang
kig herinde der står en masse og jo den kan os meget den maskine og angående varme så er et godt tip at vende de 2 blæsere i cpukøleren om så de suger kold luft ind igennem køleren udefra istedet for at tage den varme luft indefra og puste den ud igennem køleren