X-Fi Xtreme Gamer eller SupremeFXII?

Bundkort / CPU d.  27. oktober. 2007, skrevet af Mathis77
Vist: 294 gange.

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
27-10-2007 14:30:41
Svar/Indlæg:
6293/359
hejsa

jeg har fået et nyt smart X38 board. ASUS Maximus Formula Republic of Gamers SE... og der fulgte et lydkort med, hvor de skriver HD audio...

skulle man prøve det eller blive ved med at bruge X-Fi lydkortet, som jo har den feature som FPS boost og MP3 rensning i afspilningen... nogle gange har der bare været problemer med det kort og så vista x64, hvor lyden pludselig bliver total crunched og støjende, som en radio uden signal..

så der er ting der taler for og imod, så jeg ville lige høre jer andre ad, om jeres erfaringer 😉

/hygge, go weekend og skååål!! 😎
Emze

Superbruger
Tilføjet:
27-10-2007 14:38:10
Svar/Indlæg:
666/100
jeg ville bruge X-Fi lydkortet da det ikk kører så meget på cpuen som et onboard lydkort og mener også at det er meget bedre end alle de gamle prøv at kigge efter nogle drivere til vista 64bit fordi har selv et x-fi kort og det virker helt fin på min maskine (XP) så tror bare det er driveren du skal kigge efter hvis du ikk kan finde noget kan du bare bruge dig onboard kort til du finder en driver så slipper du for at hører på alle de der underlige ting hvis det altså er noget som kommer konstant osv

Hilsen Emre Gezgin 😛

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
27-10-2007 14:49:21
Svar/Indlæg:
6293/359
Hej Emre 🙂

ja det er nok helt sikkert et driver problem... jeg tror jeg vil prøve den driver som følger med lydkortet fra CDen. Jeg har også mest lyst til at beholde X-Fi, da den har nogle fede features. Den nyeste driver laver i hvertfald problemer for mig

og mp3 med Crystalizer sat til lyder jo helt vanvittigt godt - selv på et godt anlæg til mange tusinde kroner, kan det altid blive lidt bedre... det er som om den fjerne komprimeringen af mp3-lyd-kvaliteten og åbner helt op for alle de gode toner...

gad vide om folk med X-Fi music kortet de er lige så meget eller mere oppe at køre? hehe 😲

Emze

Superbruger
Tilføjet:
27-10-2007 15:29:20
Svar/Indlæg:
666/100
Det er et vildt kort 😀 100% enig 😉 Elsker også bare mit vildt meget man kan seriøst hører forkel fra mit onboard og det X-Fi elite pro jeg har fået købt 😀 Total nice 😀

Men ærgeligt det med driveren 😕 Prøv eventuelt at skrive til creative og forklar dem hvad der sådan sker osv 😉 Måske laver de en driver til dig 😛 hehe

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2007 02:32:24
Svar/Indlæg:
6293/359
hehe jo det ku da være fedt med en Mathis77-certified driver...efterhånden med alle de problemer jeg har haft i september og oktober måned med min PC, så kan det godt blive en udfordrende opgave for dem... 😉

Emze

Superbruger
Tilføjet:
28-10-2007 13:28:58
Svar/Indlæg:
666/100
😛 Haha Men prøv at tage kontankt til dem og se hvad der sker 😉 Kunne jo være de fikser et eller andet til vista driveren eller noget 😉
Fordi kortet er 100 gange bedre og kan vildt meget mere 😛 heh

DonAndersen

Superbruger
Tilføjet:
30-10-2007 00:56:11
Svar/Indlæg:
57/20
Jeg har også det samme bundkort og et X-fi xtreme music. Jeg bruger pt ASUS lydkortet...syntes jeg er ret godt, men det er mest fordi jeg ik kan komme til at montere lydkortet for vandkølingen 😕