Ny telefon

Diverse d.  28. oktober. 2007, skrevet af TTang
Vist: 254 gange.

TTang

Overclocker
Tilføjet:
28-10-2007 13:05:39
Svar/Indlæg:
150/46
Jeg er på jagt efter en ny telefon og vil gerne inspireres lidt. Jeg har et par "ultimative" krav til telefonen som meget gerne skal være opfyldt:

Medie/musik afspiller af høj kvalitet. Det er meget vigtigt for mig at lydkvaliteten er i top.

Min. 8 GB hukommelse eller mulighed for ekstra hukommelseskort

Lækkert design - ved godt det er subjektivt men nævner det alligevel.

Derudover vil det være lækkert med en masse andre funktioner som internet og navigation.

Budget: Op til 5000 men gerne billigere.

Jeg har selv især kigget på iPhone og N95.

N95 har en navigator, men desværre får den funktion høvl af kritikerne - derfor trækker det ikke op i forhold til iPhone. Det er altså vigtigt for mig at funktionerne også fungerer rent praktisk og ikke bare er ubrugeligt "lir"

Håber I har nogle gode bud/overvejelser

Mvh Tang
Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2007 13:27:20
Svar/Indlæg:
3410/199
1) Iphone er en værre omgang.. Ja.. Søg på nettet og du finder ud af, at du ikke gider at have sådan een. Det er virkelig spild af penge.

2) N95 er sagen hvis du har lommer stærke nok til, at du kan rende rundt med en mursten (Den vejer MEGET). Desuden er styresystemet virkelig langsomt. Tro mig, du får spat af den.

3) Jeg har selv en Samsung D900. Super design, lav vægt, virkelig høj brugervenlighed, stabilitet og mulighed for udvidelseskort i for af Micro-SD-kort. Mp3-afspiller er der også. De medfølgende hovedtelefoner spiller faktisk også udemærket, men man skal nok lige sætte noget "stof" udenpå dem.
(U600 er modellen nyere end denne. Dog giver dennes spejlglatte design den meget let ridser. Læg endvidere mærke til, at den har touchpad.)

Kig evt. på Samsung U700 😉

season88

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2007 13:31:24
Svar/Indlæg:
1221/95
Så er det jo ikke en telefon du skal ha' men en PDA med indbygget telefon 🙂

Du kan sagtens få en PDA der opfylder alle dine krav, dog ved jeg ikke om det er noget for dig..

Og hvis det ikke er lir du går efter, hvorfor så overhovedet overveje iPhonen? Jeg har selv stået med den i hånden i New York, og funktionerne er ganske smart, men ubrulige.. Jeg er desuden selv ejer af en iPod Touch, (som jo er en iPhone uden telefon) og den eneste grund til jeg har den er at den har "lir-effekt".. Vil hellere høre musik på min lille shuffle.

Og hvis det ikke er en PDA, så er valget enten n95... eller n95 😀
(måske Samsung U700, dog har den ikke GPS)

neutech.dk

Superbruger
Tilføjet:
28-10-2007 13:34:56
Svar/Indlæg:
64/5
Hvorfor dog ikke en Sony-Ericsson K810i, det er også en lægger telefon, og hvis du se de seneste test af highend telefoner, vinder den næsten altid.

Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2007 14:14:34
Svar/Indlæg:
3410/199
#3 --> Uden tvivl en lækker telefon. Desværre er SE kendt for, at deres joystick-funktion er mindre levedygtig med tiden end de anmeldelser, der laves om dem 😛

TTang

Overclocker
Tilføjet:
29-10-2007 20:16:55
Svar/Indlæg:
150/46
K810i ser ret god ud, den er dog primært en kameramobil. Ikke at det er dårligt.

Kom endelig med flere forslag.

DjeavleN

Elitebruger
Tilføjet:
30-10-2007 01:03:39
Svar/Indlæg:
2959/206