Overclocker
Tilføjet:
30-10-2007 00:50:46
Svar/Indlæg:
55/12
Hej,
Jeg har Sunbird installeret på både min stationære og bærbare computer, hvilket jeg er godt tilfreds med. Jeg synkroniserer endvidere med Google Calendar, således mine kalendere hele tiden er opdateret, uanset om jeg sidder ved én af mine egne computere eller en helt tredje.
Sommetider har jeg småting at huske, f.eks. ting jeg skal medbringe på arbejdet, ting jeg skal medbringe på studiet, ting jeg skal huske at gøre herhjemme osv. - Allesammen ting, som jeg ikke synes hører til i mine kalendere, da de bare mindsker overblikket heri, men samtidig ting, som er vigtige at huske.
Jeg vil derfor høre, om nogen har et godt bud på en lille applikation eller add-on (F.eks. til Sunbird), man kan have kørende og som kommer med påmindelserne? (Det kan Sunbird naturligvis, men som sagt synes jeg, disse småting 'roder' lidt blandt de øvrige ting i kalenderne, hvorfor jeg søger et alternativ). Jeg foretrækker noget, der kan køre automatisk ved opstart (Som Sunbird f.eks. kan), og hvis muligt gerne noget, der kan synkroniseres til flere computere
På forhånd tak.
Mvh Schindler