Det rykker jo ikke fra et GTX, men er tæt på yde det samme. Og er et super kort til prisen. men 0# har du brug for et beder kort end du har, er jo kun hvis du synes det kort du har nu ikke køre som du ønsker. og så vil du få et hurtiger kort i 8800GT til en rimelig pris.
eneste grund til jeg skiftede mit 8600gt var at jeg entlig skulle bruge det i en anden maskine også ville jeg godt have et kraftigere til min spille maskine.
Hmm har også lige et spørgsmål så😀. Jeg har et Gainward BLISS 8600GTS Golden Sample, og har planer om at købe et mere. Kan det betale sig eller er det bedre at købe et 8600 GT?
Skal spille Crysis, Kane and Lynch, BF2 og Unreal Tournament 3.
#2 Hvis du stod og skulle købe et kort nu ville jeg vælge 8800gt, men hvis jeg havde et 8800gts i min maskine i forvejen ville jeg ikke skifte det ud. Du vil ikke kunne få nogen særlig god pris for dit brugte gts nu da gt er kommet.
hvis man bestiller den mens prisen er lav må de ikke hæve den med mindre der er sket en åbenlys fejl , 1793.- er ikke en åben lys fejl og nu er midtdata ikke slem til den slags det er mere fuskerne der gør sådan noget.