PDA med tastatur

Diverse d.  30. oktober. 2007, skrevet af Anzelz
Vist: 172 gange.

Anzelz

Elitebruger
Tilføjet:
30-10-2007 11:43:30
Svar/Indlæg:
2343/272
Hey jeg kunne godt bruge en PDA som kalender, men ville meget gerne have en med tastur, især en foldemodel som nokias gamle Communicator kunne være nice. Ville også være rigtig godt hvis den kunne hoppe på et trådløst netværk.
Hvad er der af muligheder? Gerne brugt for den skal ikke være for dyr.. Den behøver heller ikke have tlf indbygget
kb

Superbruger
Tilføjet:
30-10-2007 17:16:40
Svar/Indlæg:
181/32
hej
jeg har en qtek 9090 liggende. den har skub ud tastatur i bunden... jeg kan levere den med windows mobile 2003se eller windows mobile 6 (kører dog ikke helt optimalt)
den har trådløst netværk, en stor skærm (som jeg synes er en fordel) samt indbygget telefon. jeg har dog et lille problem med microfonen deri som er meget lav i den anden ende, men selvom du ikke ønsker en med indbygget telefon er det super lækkert at kunne få sine mails på den, samt evt surfe mobile sider på den forholdsvis store skærm (dette vil ikke koste det store i gprs)

derudover har jeg et etui til den (ikke originalt men passer perfekt) almindeligt + ekstra stort batteri, der sidder skærmbeskytter på, samt der kan følge et 1gb sd kort med.

derudover følger der self docking station med.

har det interesse?