Nej Aero var/er ikke slået til, prøvede dog lige at slå det til og fra et par gange bare for at se om der var forskel, men desværre ikke.
Synes den er kæmpe underlig den Vista jeg har, den koger og loader i en trilliard år ved genstart fx., og hvad sker der med den irriterende sikkerhed HELE fucking tiden.. jajaja jeg vil gerne tillade det og det og det og det program at køre, jeg har jo ffs selv lige klikket på det :s ARGHH.. Er måske bare lige en lille smule træt af Vista.. lol.
Jeg prøvede også at køre med et seperat grafikkort, men det kunne den slet ikke finde ud af, den frøs hele tiden under installationen af det.
Såååh.. hej hej Vista, vi ses om et par år 🤣 jeg droppede det igen og heldigvis var det bare en kopi jeg lige fandt på PB. for at prøve det, for det skod nægter jeg fandme at betale penge for (endnu).. har da SLET ikke tålmodighed til det, selvom jeg er sikker på at hvis man gider, at man kan få det til at køre anstændigt.
Aero er noget fancy noget med at man kan gøre "vinduerne" transparente og noget, og en masse andet og lidt til lir. :) Ej måske en anden skulle forklare det, er en smule overtræt nu :D lol
-
Blue