lol studiedata *updateret*

Litteratur d.  01. november. 2007, skrevet af Anonym20219355916
Vist: 746 gange.

Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-11-2007 14:19:22
Svar/Indlæg:
6181/270
hejsa drenge

jeg vil bare spørge om at studiedata sender en track and trace mail?
Tahiti
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-11-2007 14:30:13
Svar/Indlæg:
2676/147
HAr lige kigget min mail igennem, og ja, det gør du :D

Du får en 2-3 mail's fra dem, hvor den sidste er med T&T og direkte link til postDK.

-Tahiti


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-11-2007 14:33:20
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #1

Har du læst min PM?


riska
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-11-2007 14:35:10
Svar/Indlæg:
7241/274
Jeps super service jeg bestilte en radi og 2 stk 120mm blæsere og da weekenden var gået kunne jeg ikke se at den var sendt hvor jeg sendte en mail hvor han 2minj efter om søndagen svarede at den havde de glemt at komme i post buret men hav ville sende den mandag morgen og tirsdag modtog jeg den hvorpå der på frakturaen stod mange gange undskyld for den sene levering og at han havde puttet en ekstra blæser med som plaster på såret... fed service


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-11-2007 14:37:29
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #3

Yup. Noget lign. skete også for mig i sin tid. Kanon service dér 🙂


riska
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-11-2007 14:41:20
Svar/Indlæg:
7241/274
ja handler der tit pga. servicen


teko
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-11-2007 14:45:22
Svar/Indlæg:
873/19
Nogen der aner hvad der sker med deres udvalg? Syns ikke rigtig de har så meget vandkøling efter de fik ny hjemmeside..?


riska
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-11-2007 16:22:19
Svar/Indlæg:
7241/274
Skriv en mail og hør hvad han har


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-11-2007 17:29:16
Svar/Indlæg:
6181/270
bestilte et kabinet igår som var på lager.
men den er stadig ikke sendt 🙂


-=HOF=-
 
Overclocker
Tilføjet:
01-11-2007 17:47:12
Svar/Indlæg:
19/6
bestilte en Xigmatek HDT-S1283 køler den.25, hvor der stod på deres side at den var på lager, med 1 dags leveringstid, faktisk reklamerede de på forsiden at nu havde de dem endeligt på lager igen.

nu er det den første (syv dage senere), og har stadig intet set til den, eller hørt fra dem. så ringer selvfølgelig til dem, lige for at tjekke hvad der sker.
får så at vide at den er da i restordre, og de får dem nok i næste uge.
Så det er selvfølgelig derfor jeg ikke har fået den, det kan jeg da godt se..

øhh nej hvordan skal jeg lige kunne se det, eftersom jeg INTET har hørt fra dem, og den stadig står som lagervare, og stadig med den lille reklame på forsiden med at nu er den på lager igen.

så brokker mig selvfølgelig lidt over den ringe infomation, hvor skylden så gives til alle de nye lagerarbejdere de har fået osv...

så ikke den bedste erfaring herfra, og bliver sgu nok heller ikke fast kunde ved dem.


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-11-2007 18:40:06
Svar/Indlæg:
6181/270
selvfølgelig så er det kabinet jeg har bestilt på lager igen
http://studiedata.dk/shop/cool...

men stadig ikke sendt


Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-11-2007 18:41:57
Svar/Indlæg:
4230/89
#10 kan være de bare ikke har fået opdateret siden endnu!?

btw, godt kabinet valg 🙂


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-11-2007 18:48:06
Svar/Indlæg:
6181/270
#11 for tidligere idag stod den til 5 dages leveringstid og nu er den på lager
men da jeg bestilte var den også på lager, men så var den pludselig ikke.

nå men vil ringe til dem imorgen


Claus35
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 07:55:46
Svar/Indlæg:
5410/123
#9 Hmmm.... det var da mærkeligt..... Jeg bestilte nemlig også den køler, for lidt tid siden, hvorefter jeg hurtigt fik en mail om, at den desværre var i restodrer. Men så afbestilte jeg igen, da min ven skulle bruge den rimeligt hurtigt 🙂


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 10:15:13
Svar/Indlæg:
6181/270
2 dage er der gået siden jeg lagde ordren hos dem.
en eneste grund til mit kabinet ikke er sendt endnu er fordi at regnskabsmanden ikke har tjekket om at pengende er kommet ind

virker ikke som om de har styr på sagerne derinde


Claus35
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 10:30:01
Svar/Indlæg:
5410/123
#14 Jeg har lige snakket med dem, og grunden er simpelt hen, at de har SÅ travl, at de ikke har en chance for at følge med 😲 Men de har lige ansat en fyr mere, så det skulle gerne blive bedre 🙂
Det må vi da håbe, for jeg bestiller nyt kabi hos dem i eftermiddag 😀


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 10:31:41
Svar/Indlæg:
6181/270
ja det må vi håbe. 😀
lidt trælst for jeg skulle havet brugt mit kabinet her i weekenden


Claus35
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 10:34:42
Svar/Indlæg:
5410/123
Det er forøvrigt et kabinet jeg har haft kig på længe, og nu ser jeg at det er det du også skal ha' ! 😀


Studiedata
 
Overclocker
Tilføjet:
02-11-2007 10:53:17
Svar/Indlæg:
30/0
Hej Mapples

Vi har "desværre" lidt under at være blevet for populære, faktisk så meget at vi har haft en vækst på over 50% på 3 måneder og der må vi blankt indrømme at vi ikke har kunnet følge med og at vores kundeservice har lidt ret kraftigt under det :(

Derfor er telefonerne i øjeblikket også mere eller mindre konstant optaget, så hvis folk har spørgsmål omkring ordre eller varer kan I bruge det de andre efterhånden kalder "panik linien" eller det jeg kalder min telefon med nummer 60943084. Så ring hvis du er blevet glemt i panikken så skal jeg gøre mit for at din ordre kommer afsted i dag.

Mht vandkøling. Vi har ikke prioriteret det så højt på det sidste, primært fordi vi ikke ønsker at træde vores konkurrenter over tæerne og starte en unødig priskrig der vil smadre produkterne, men også fordi vi herfra har et godt forhold til vores konkurrenter. Priskrig betyder lavere avance (som er lille nok i forvejen på vandkøl) som i sidste ende betyder dårlige kundeservice. Men det kommer igen (snart faktisk), men det er korrekt at vi har holdt det lidt væk fra webshoppen og kun har haft et sortiment til "walk inn kunderne".

Men hvis det var dig der ringede her tidligere og snakkede med vores nye mand Cappy, så kan problemet være at vi ikke kan sende ordren før at vores regnskabsnørd siger at din bankoverførsel kan ses på vores konto :(


Mvh,

Dan @ Studiedata (og nej, det ER altså ikke mig der ejer DanRex :D )


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 10:57:37
Svar/Indlæg:
6181/270
#18 aha ok
hehe godt med vækst men man skal jo også være forberedt på det
rart med en ordenlig forklaring.

men hvor mange gange om dagen tjekker regnskabsnørd'en konto'en?


Claus35
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 10:58:33
Svar/Indlæg:
5410/123
#18 Super 🙂 Godt for jer 🙂


Studiedata
 
Overclocker
Tilføjet:
02-11-2007 11:08:01
Svar/Indlæg:
30/0
#19

Han gør det flere gange dagligt, men jeg skal nok holde øje med det også ;)


Mvh,

Dan


-=HOF=-
 
Overclocker
Tilføjet:
02-11-2007 11:26:29
Svar/Indlæg:
19/6
Så fik jeg ringet til dem igen, på det såkaldte "panik" nummer.

havde selv lavet en lille fejl, hvor jeg havde glemt noget jeg skulle have, og derfor lavet en bestilling lige efter den anden med min køler, den havde de så ændret så jeg ikke blev bonget for fragt 2 gange. super service.

der vil altid kunne ske fejl når der er travlt, nok derfor jeg ikke fik besked om den restordre.

men trækker gerne mine ord i mig igen, og det blir nok ikke sidste gang jeg har handlet der.

takker for hjælpen og thumps up til #18 "studiedata"


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2007 16:05:23
Svar/Indlæg:
6181/270
nu har de sendt mit nye kabinet og kabinet blæser.
så er det sjove bare at jeg har fået 8 mails med hver sin track and trace nummer 🤣
de må havet skildt den ad og sendt kabinettet stykke for stykke 🤣


Studiedata
 
Overclocker
Tilføjet:
05-11-2007 16:16:01
Svar/Indlæg:
30/0
Du skulle bare vide ;)


En anden plausible forklaring kunne også være at PostDanmark´s Webpack system er en herlig ting, hvis det crasher under udskrivning så har man kun 2 muligheder. (1) At prøve igen, hvorefter kunden får endnu et T&T nummer eller (2) At udfylde alle fragtsedler manuelt, hvor der så er ca. 99% chance for at ikke alle pakker kommer ud samme dag.

Men den der med at skille det ad, giver stof til en god practical joke..... Hmmm.... 🤣


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2007 16:18:59
Svar/Indlæg:
6181/270
haha ja 😉
men mail'en kom jo fra jer af 😉

fejl kan jo ske


#26
X0D1
 
Overclocker
Tilføjet:
08-11-2007 19:07:45
Svar/Indlæg:
235/18
jeg har problemer med em da jeg har handlet med dem mange gange men ved den senete ordre for CA 3 uger siden har de ikke leveret den og de svare ikke på nogle af allle de mail sender til dem ???


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2007 19:11:53
Svar/Indlæg:
6181/270
ring til dem.

hijack min tråd, nevaaaar 😉

fik mit nye kabinet


Studiedata
 
Overclocker
Tilføjet:
08-11-2007 19:36:40
Svar/Indlæg:
30/0
#24

Jeppers, de mails vores kunder får, bliver sendt via vores system når vi laver en import fra PostDanmark til vores shopsystem, så når den så fryser og vi prøver igen så får kunderne et nyt T&T osv osv osv... En ting vi har bedt vores shop udbyder kigge på for det er overhovdet ikke optimalt :(

#26

Send en mail til mig (Dan@DanRex.com) eller ring til det ovenstående mobilnummer, for jeg ved at der under normale omstændigheder max kun går 7 dage fra en vare går fra værende på lager til den er på lager igen, så hvis du har ventet så længe så er der 100% noget galt.


#29
X0D1
 
Overclocker
Tilføjet:
08-11-2007 20:46:22
Svar/Indlæg:
235/18
ja men der stod at alle varene var på lager #28??
og jeg har skrevet til dig før


Studiedata
 
Overclocker
Tilføjet:
09-11-2007 11:06:18
Svar/Indlæg:
30/0
Hey X0D1

Det jeg gør i dden slags tilfælde er at sende en intern mail til lager om at de skal spænde hjelmen og give mig en forklaring på hvorfor en given ordre ikke er blevet sendt, samt at hvis der er tale om en uforudset forsinkelse af en ordre, at de skal kreditere fragten på ordren som en lille bod på fejlen.

Så du bliver desværre nødt til lige at sende mig en mail (igen) så jeg har noget dokumentation på at den lageransvarlige ikke gør det.