-> #10
Det er jo heldigvis også derfor, at man lige har en dejlig disclaimer, når man installerer demoer 😀
Jeg kan ikke huske hvor jeg læste det, men Cevat Yerli (CryTek), har selv været ude med fanen og skulle være citeret for at have sagt: At 64 bit, stor hukommelse vil give hurtigere loadingtider (surprise!), men også direkte for at have sagt, at de anbefaler Quad-core, frem for clockhastighed.
Ligeledes skulle han også have sagt noget om, at i midten af november smider nVidia en bombe på markedet, hvor især Crysis-folket vil klappe i hænderne. Måske det var lidt det vi så hentydningen af, da 8800GT blev lanceret.
Men jeg kan da sige, at min beskedne laptop altså kører spillet "ok" i 800x600. Og der findes helt sikkert main-stream computere derude, som kan køre det lige så godt eller bedre, som ikke koster kassen. Trods alt, så er grafikken altså ret flot, selvom det ligner LEGO-Crysis 🤣
PS.: Er rimelig tilfreds med min Dual-core laptop lige nu. Den er i gang med at indspille en DV-film, samtidig med den encoder nogle gamle DV-filer til DivX. Og jeg kører IE, Messenger + alt det andet Vista gøjl uden problemer.
... he he. Glæder mig til jeg får investeret i en Quad maskine med nogle gode harddiske. Så kan jeg sidde og game, mens computeren arbejder på en videofilm. Narjs! 😎
-> #12
Jeg tror faktisk, at vi var en del der stadig sad med et Geforce 4 Ti4600 eller et Radeon 9800 pro dengang. Det var først da jeg fik et X800XT at 'Half-Life 2' og 'Far Cry' begyndte at køre ordentligt. Det kunne jeg takke Korsgaard for 😉
Nok også fordi, at jeg havde en 1600x1200 Samsung 213T, og nærmest insisterede på at game i native opløsning 😲 🤣