SÅDAN Zepto!!!!

Om siden d.  02. november. 2007, skrevet af bodyman
Vist: 1638 gange.

bodyman
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 10:29:56
Svar/Indlæg:
2333/391
Hej,

Jeg modtog min nye Zepto 6324W torsdag i sidste uge!

Super fed maskine er rigtig glad for den 🤡 MEEEEEN!!!!

Så får jeg øje på en Pixelfejl, og tænker åååååhhhh fuck!!!!

Den er Grøn, den blinker og er forneden i højre hjørne på skærmen, og jeg tænker fuck skal jeg til at leve med det???? har jo hørt de kloge siger der skal være 5 fejl før de gider at bytte eller skifte skærmen ud...

Jeg ringer til deres support i dag, og han forklare sålænge det er inden for de først 14 dage, så skal jeg bare sende den ind, og så skifter de skærmen 😲 ....

Ja han sender sku også en postlabel, så jeg kan sende den fragtfrit weeeee... Og den ville blive lavet inden for 7 hverdage... Jamen jeg er bare super tilfreds med dere service!!!

Så skulder klap til Zepto :)
Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 10:33:17
Svar/Indlæg:
6181/270
ja jeg har altid haft gode erfaringer med zepto.
tillykke med det du :yes:


bitman2
 
Overclocker
Tilføjet:
02-11-2007 10:34:48
Svar/Indlæg:
193/40
tja det har ikke noget at gøre med Zepto men Dansk købelov. Tak dansk købelov 😀 .

Du har fuld returret 14 dage efter du har modtaget din varer på nettet. Så lad være med at købe computer mv. i butikker for du har langt bedre mulighed for at slippe af med mandagsvarer hvis du køber over nettet.


Advanced
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 11:05:13
Svar/Indlæg:
6899/119
Den sag minder meget om min :)

Jeg modtog også min 6324W for 4 uger siden. En defekt blæser (forfærdelig støj) og en pixelfejl. Han sendte postlabel med det samme og RMA sagen tog 3 dage og nu kører bussen :)


bodyman
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 11:09:33
Svar/Indlæg:
2333/391
#3 Det er jo bare super fedt, at de er så hurtige, håber jeg også får mig tilbage så hurtig :)


Overbuary
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 11:25:56
Svar/Indlæg:
1762/50
Jeg har også en grøn pixelfejl i min 6214W 😉 men har ikke gidet at gøre noget..


bodyman
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 11:31:29
Svar/Indlæg:
2333/391
#5 Jeg synes sådan en grøn fætter ødelægger hele glæden ved at have købt noget nyt :( du ved den er der! og du lægger mærke til den hele tiden, hvis der først er en pixelfejl, hvornår kommer den næste så ??

Synes bare sådan noget skal være iorden fra starten :)


Advanced
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 11:32:56
Svar/Indlæg:
6899/119
#6

Jeg har det på præcis samme måde..


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 11:57:17
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #6 + #7

I skal heller ikke tage alt hvad Overbuary siger for gode varer. Han har et Olympus 🤣

-> #5

😛


bodyman
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 12:10:06
Svar/Indlæg:
2333/391
Hey #08

Der er intet galt i at eje et Olympus 😎


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 12:13:13
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #9

Det har jeg da heller ikke sagt...


bodyman
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 12:19:45
Svar/Indlæg:
2333/391
#10 Godt ord igen så :D


Goaguy
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 12:46:16
Svar/Indlæg:
3410/199
#0 --> Så vidt jeg ved, havde det været ulovligt, hvis de havde gjort andet?


#13
FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 13:50:13
Svar/Indlæg:
4156/111
Da jeg havde en pixel fejl på min 20" fladskærm (ikke bærbare) :P brugte jeg et eller andet program til at fixe fejlen ^^ Det virkede efter 20 min :D

Så nu er den fejlfri igen hehe 😎


season88
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 13:59:02
Svar/Indlæg:
1221/95
#13 og du kan ikke huske hvad det program hedder? :'-(


#15
7913
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 14:01:30
Svar/Indlæg:
1124/68
Jeg har en 6625 med en pixelfejl nede i højre hjørne. Jeg gad heller ikke gøre noget ud af det, men den er kommet sig igen af sig selv. Det var jeg ikke klar over kunne ske. :)


bodyman
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 14:35:58
Svar/Indlæg:
2333/391
#13 http://udpix.free.fr/

Udpix skulle kunne gøre det, jeg prøvede det i nat, lod den køre i 6 timer, dog var jeg meget skeptisk, for tror ikke på det virker...

Hvilket det så heller ikke gjorde hehe... 🤡


Overbuary
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 16:00:53
Svar/Indlæg:
1762/50
#8

😛 🙂


bygmanbob
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 16:03:09
Svar/Indlæg:
55/1
Køb Fujitsu-Siemens når vi snakker bærbar. Har haft 3 fra dem nu og aldrig hørt dårligt om dem. Klasse varer men ikke altid de billigste. Men pris og kvalitet hænger vel sammen dog har jeg heller ikke direkte dårligt om Zepto andet end der sjællent er styrsystem med men det er jo en anden sag. Det var bare mit indput. 🙂


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 16:07:25
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #18

Efter at have stået og taget imod en del computere til reparation, så ville Fujitsu-Siemens ikke være mit umiddelbare valg...


Trals
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 16:15:58
Svar/Indlæg:
472/115
->#12

man kan ikke kræve at de sender et post label så fragten er betalt!! det er det der er service ;p
men det andet har man krav på ifl. købeloven... ja :)


arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 16:55:57
Svar/Indlæg:
2823/238
# 20 det tror jeg nu at kan... man skal få repareret varen udgifts frit. og transport skal betales af butikken...


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 17:11:25
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #20 + #21

Det eneste købeloven siger er, at disse betingelser fremgår af Salgs- og leveringsbetingelserne, som den enkelte butik måtte opstille for et givent køb. Det eneste som kunden ikke skal betale, er en inden for gældende garantireparation af produktet.


krikke
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 17:23:05
Svar/Indlæg:
2335/16
#14

Det ville jeg også gerne vide😉 så jeg søgte lidt på google, og faldt over den her tråd.

Jeg har lige kørt det ca 15 min. tid og det virkede ski.
Me happy nu 🙂

http://www.kandu.dk/Tip15073.a...


beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 19:00:55
Svar/Indlæg:
3943/44
#20-22 Det må ikke koste noget at få lavet en garenti reperation.
Men hos mange af forhandlerne fortæller de dig ikke at du har ret til at få porto retuneret.
Men sender du kviteringer til deres bogholderi, så skal de returnere porto (har jeg selv gjort hos shg)


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-11-2007 03:28:31
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #24

Hvor har du hørt det?


bodyman
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2007 15:14:55
Svar/Indlæg:
2333/391
OKAY SÅ !!!!!


Jeg sendte den til RMA. Igår, i dag kl 10:30 får jeg en mail at den er modtaget til RMA! OG KLOKKEN 14:14 får jeg en mail at den sendes retur i dag...

Det sku da service :D

Det jeg så ikke forstår er at de siger der ingen pixelfejl er, men de skifter skærmen alligevel ??? hmmmm.... Jeg tjekkede efter inden jeg sendte den afsted, og der var altså pixelfejl...

Nå men sålænge jeg får den tilbage uden fejl, er jeg meget glad :)


Flanky
 
Overclocker
Tilføjet:
28-11-2007 15:29:46
Svar/Indlæg:
135/41
Fragten tilbage til sælger skal kunden betale.

Iselvom mange firmaer sender returseddel.

Det er rigtigt at reperationen ikke skal koste kunden noget. Man kan jo bare tage bussen eller kører selv. Nej, Post er nemmest og den må man selv betale.


CrazyEyes^DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2007 15:36:31
Svar/Indlæg:
2388/52
kunne være jeg skulle sende min 6615wd ind - museknappen er ved at være lidt træg og blæseren har nok godt af at blive renset for støv efter jeg var til Slap Live i Hellerup :) var faktisk en af zepto's teknikere der sagde jeg burde gøre det :/