Det er sjovt med den demo, som jo pt er det eneste man kan forholde sig til for alvor.. I starten spillede jeg den sføli for at komme helskindet gennem de forskellige ting man skal klare, men siden da er der gået sport i underholdningsværdien. Der er så mange muligheder, så mange måder man kan gennemføre på, at det for mig pt ser ud som om det kunne blive årets spil flere år i træk.
Har i forøvrigt oplevet at finde en mand på lokummet ved den anden samling huse man møder? Jeg gik en gang rundt og ku ikk finde den sidste mand kortet viste, indtil jeg bemærkede at døren til lokummet var lukket. Prøvede at skyde gennem den, og ud faldt en mand. Desværre ikke med bukserne nede, hvad ellers havde været topdollar 😛
Mht linkene: Jeg forsøgte mig med en båd der lå klodset op nede på stranden ud for post nr tre. En hvid (så vidt huskes) speedbåd. Tænkte at skidtet vel bare lå der og ikke kunne bruges til noget (som altid i fps spil), men næe nej.. En brændstoftønde ind under snuden på skidtet, og vupti jeg havde en båd liggende i vandet der fungerede. Når man er vant til kun at kunne gå fra a til b, er Crysis virkelig for sejt et spil.
Det og så COD står helt sikkert på indkøbslisten hos undertegnede🙂