-> #19
Well said. Det er også min tanke. Jeg var klar på at springe til mht. 8800GT, men eftersom pengekassen er lidt lav, og der alligevel er 14 dages ventid. Jamen, når jeg så har pengene, så har jeg det nye Radeon og det nye Geforce at holde op imod hinanden.
Min grund til at vente er mest pga. 'Crysis'. Jeg skal som sådan ikke bruge min computer til high-end gaming, men 'Crysis' bliver nok en god benchmark langt ude i fremtiden.
Yuri (CryTek) har sagt noget om, at nVidia skulle komme med noget omkring samtidig som 'Crysis' er ude i butikkerne. Der skal ikke herske et sekunds tvivl om, at det er ren marketingsstrategi fra AMD og nVidias side. Årets spil? De lægger da lige to "bomber" på markedet samtidig med.
"Skal du have 'Crysis' siger du? Så synes jeg du skulle taget et godt kig på *'s kort. Det skulle performe godt" - jamen så er basis dér.
Jeg venter to-tre uger med at bestemme mig. Hvis det så er noget kick-ass, jamen så bliver det revet ned fra hylderne. Jeg venter max en måned og ser ad... :yes: