Overclocker
Tilføjet:
05-11-2007 21:32:03
Svar/Indlæg:
33/9
Hej
Jeg har lige samlet et nyt system med dette bundkort, men har store problemer med det, vil skrive hændelses forløbet op 🙂
1: systemet er ny-samlet og jeg tænder for det, pc'en tænder, men med sort skærm og ingen bip koder.
afslutter, og tjekker om alt sidder som det skal være, laver sådanset ingen ændringer, men da jeg tænder for pc'en denne gang hvirker alt, dvs pc'en starter op, siger den gode bip kode. Jeg sidder og spiller på maskinen i ca. 2 timer, i dette forløb går maskinen ned 1gang(sort skærm).
2: min bror spiller cod2 på pc'en uden problemmer i 4 timer, alt kører perfekt, han lukker den, og da jeg så 2 timer senere tænder den, viser den sort skærm og ingen bip koder.
3: jeg roder frem og tilbage med den og for liv i den igen, uden at have lavet nogen ændring af noget, pc'en starter op med god bip kode, men fryser på vej ind i windows.
4: jeg prøver nu at fraslutte alt, undtaget cpu og ram, intet sker, prøver kun med cpu, intet sker, prøver kun med bundkort, intet sker.
for mig lyder det jo så som om at bundkortet er defekt, men så læser jeg inden på asus's forum at mange andre har samme problem, og når de har sendt det til rma har de fået det tilbage med beskeden at ingen fejl blev fundet 😕
Nu er det jo sådan at shg(hvor det er købt) kræver 600kr hvis fejlen er min, og kortet ikke er defekt, så derfor vil jeg gerne spørge hvordan jeres P5N32-E opfører sig 🙂
Mine dele:
Intel Core 2 Duo E6750
Corsair TWIN2X2048-6400C4
Asus P5N32-E/SLI
Tusind tak 🙂