Du kan ikke ændre det uden at installere din computer fra bunden af, men du kan godt bruge en dansk XP CD, selv om den CD der fulgte med computeren var engelsk og omvendt.
# Recovery programmer? Jamen jeg har jo en blank harddisk og har en XP home cd rom som fulgte med den bærbare. Hordan skal jeg anvende et recovery program?
Der står også på selve disken eller licenslabelen, hvilket sprog operativsystemet er. Du kan prøve at installere en .NET sprogpakke, men jeg vil ikke garantere det fungerer 100 %
Men prøv ad. Hvis din installationscd er på engelsk, vil den pr. definition installere et engelsk OS. Men hvis du prøver med en dansk sprogpakke, kan det være at den ændrer visse ting (programs -> programmer, accesories -> tilbehør osv.), men så vidt jeg ved, så er det mestendels fejlmeddelser, "files -> filer" osv. der ændres.
De mapper som dit OS har installeret, hedder fortsat det samme. Men hvis de er definerede, kan det godt ske at den ændrer navnet, men ikke mappen (f.eks. programs i 'start' bliver til 'programmer' osv.).
Men igen. Prøv ad. Det er ikke noget der ødelægger din computer.
En note: Du kan nemt aflure det, hvis installationen var på engelsk. Så er det med stor sikkerhed et engelsk operativsystem. Så er der ikke andet at gøre, end at installere de nødvendige sprogpakker.