-> #2
Så er Max OSX i hvert fald et flop. Det bruger alt den RAM det kan komme til 😛
-> #0
Det er desværre lidt tidligt at sige om DX10 er et flop. Det samme gjaldt DX8 -> DX9. "Problemet" med DX9 er, at det kan komme til at se lige så flot ud som DX10, men det kræver en masse programmering, da DX9 er en lappeløsning hen over alle de ældre DX versioner.
Det der gør DX10 specielt er, at det er en hel anden platform, og derfor skal spiludviklerne lige vænne sig til at lave spil i det. Giv det et stykke tid, og så vil du se hvordan DX10 kan shine igennem.
Jeg har en bekendt som studerer 'game development' (datalogi), han er ikke just begejstret for M$/Windows, men accepterer i det mindste, at det er hvad de fleste af os nu en gang bruger.
Hans forventninger til DX10 er så høje, at han er begyndt at konstruere sit eget sprog til spiludvikling. En "game-engine" om man vil 🙂
Så jeg ville vente med at afskrive DX10. Når først udviklerne er ved at få styr på det her dejlige værktøj, så tror jeg vi kommer til at se rigtig lækre spil. Allerede nu er PC'en jo faktisk ved at overhale PS3'eren i rå regnekraft (mere eller mindre)...