oversættelse Svensk- dansk

Hyggehjørnet d.  07. november. 2007, skrevet af Drunken
Vist: 267 gange.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
07-11-2007 15:53:10
Svar/Indlæg:
1107/258
Så er jeg på den igen. sagens kerne er at min skærm er kommet hjem fra noget RMA pga banding. og nu virker hdmi portene ikke og jeg kan sværge på at der er backligt bleeding på nu. sjovt nok kun højre halvdel og på selvsamme halvdel var det slemmest med banding probs før. har fået denne mail som jeg lige må ha tjek på :)
håber nogle kan hjælpe mig. de henter mit tv igen fredag så skal lige være med på hvad der sker her.

Hejsan Morten,

Apparat är utbytt av fabrik och skall vara funktionstestad, inga felaktiga apparater lämnar normalt sett fabriken.

I ditt fall så har du haft otur då hdmi-ingångarna inte verkar fungera normalt.

Du kan lämna in den på Elektronik-centret för åtgärd.

--------------
mig og elektronik.. tv er skod. pc larmer hele tiden hvis jeg ikke renser blæseren 1 gang om måneden og mit skide høreværn er gået i stykker og også sendt til rep-- min fryser gider ikke lukke ordentligt mere og min ps3 larmer som ind i helvede men kun nogle gange??? og der er luft i mine radiatore så de støjer 24/7. hmm.. tror snart jeg må gå Postal ^^ burde melde mig langtids syg så jeg kan få styr på alt herhjemme hehe
MazdaMadsen

Moderator
Tilføjet:
07-11-2007 16:39:29
Svar/Indlæg:
5039/109
Hej Morten,

Apparatet er ombyttet fra fabrik og skal være funktionstestet, ingen apparater med fejl forlader på normalvis fabriken.

I dit tilfælde har du haft et uheld da hdmi-indgangene ikke virker normalt.

Du kan indlevere det til Elektronik-centret for foranstaltning.

Faldt lige over denne:

http://www.dansk-og-svensk.dk/...

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
07-11-2007 20:38:44
Svar/Indlæg:
1107/258
tusinde takker :)

fuck jeg er uheldig omg.--

edit

må hellere lige checke det hdmi en gang til for en sikkerheds skyld.. ville ikke undre mig at de siger den virker.