Problemet med PSU var bl.a. at den "hang" lidt ud i luften og på den måde hverken virkede stabil eller optimal. Derudover kom den i karambolage med den lille tap der skal stabalisere PSU'en som jo ikke er helt heldig. Om det er min psu, det testede kabinet eller simpelthen bare en smutter fra min side kan jeg ikke sige, jeg har nemlig ikke kabinettet mere. Men ville da egentlig være dejligt hvis det bare er mig der har lavet en fejl :)
#1 Kan der menes dem til HD holderne ? Eller de der kabelholdere på mobo tray ?
#2 Grunden til at psu netop vender forkert er netop at det ikke lykkedes at få noget fornuftigt ud af at vende den rigtigt. Ikke uden at skulle bruge vold, og det mener jeg simpelthen ikke skal være nødvendigt for at installere en strømforsyning..
Mit P4 stik sidder helt oppe ved bag i/o panelet og det gav lidt problemer med længden, men det er jo en blanding af fx. kabinet, mobo og psu.
Mht. ledningerne skulle jeg bøje dem lidt ekstra hvis jeg skulle hive dem ind da de jo sad i den modsatte side af hvad de skulle, så jeg valgte den "nemme" metode og fokuserede så på temperature etc. Har aldrig påstået at jeg er et geni i at gemme kabler, selvom det burde være noget nemmere med det kabinet, ja.
Mvh. Rage