Jeg vil gerne lige forklare et par af tingene i testen:
For det første var denne test omgivet af en del deadline stress, da Asus meget gerne vil have kortet sendt videre til andre testere hurtigst muligt - det er også derfor at der mangler en enkelt 3DMark05 test hvor kortet er overclocket.. Der var simpelthen ikke tid.
GLXS resultatet har jeg også en eventuel forklaring på: De (zotac + asus) kort vi modtog var et sample kort, og der lå en rimelig tidlig bios-version på disse (i hvert fald asus kortet). Asus eftersendte så en ny bios til kortet, hvilket kan forklare de benchmarks hvor Asus kortet stikker Zotac kortet - kortet er simpelthen blevet optimeret i forhold til Zotac... Jeg vil gætte på at hvis i gik ud i en butik og købte et Zotac AMP ville det også slå Asus kortet nu. Jeg kan godt se at det var formuleret lidt forkert - jeg har rettet en forklaring ind i ydelses afsnittet
At jeg ikke gik til bund i hvorfor jeg fik fejl i installationen af den nyeste nVidia beta driver er selvfølgelig også beklageligt - men der var simpelthen ikke tid. Det er en dårlig undskyldning, ja - men sådan var det.
Mht. sprogbøffer og diverse grammatikfejl så skyldes det at personlig lektie stress i perioden. Vi bruger vores fritid på disse test, og der kan uheldigvis komme diverse afleveringer, lektier og lignende ind der fjerner tiden til disse tests.
Hvorfor der var rykket rundt på afsnit (især på ydelsessiden) skyldes vist en teknisk fejl, som jeg ved vi er ved at kigge på. Til korrektur retternes forsvar afleverede jeg testen i går aftes - så der har ikke været meget tid til at kigge den igennem :)
Igen har jeg haft travlt med gymnasiet.
Jeg synes kun det er positivt at i udpointerer fejl - det er den slags vi lærer af. Jeg render lige artiklen igennem for stavefejl og fejlformuleringer i aften, når jeg har tid - og indtil da kan jeg kun beklage at testen kom op, så fejlfyldt som den gjorde.
Jeg håber da at i har fået noget ud af artiklen alligevel 🙂