3-kunder får ikke, hvad de betaler for

Litteratur d.  08. november. 2007, skrevet af System
Vist: 854 gange.

System
 
Overclocker
Tilføjet:
08-11-2007 17:31:49
Svar/Indlæg:
0/11005
I går lancerede 3 en ny og udvidet nyhedspakke til deres kunder, men flere kunder med 3's dyreste abonnementspakke kan ikke få adgang til nyhederne. Enkelte kunder må desuden betale for noget, de allerede har betalt for. 3 afviser, at der er tale om et generelt problem.

Læs hele nyheden her: http://www.hwt.dk/newsdetails....
Lohse
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2007 17:34:47
Svar/Indlæg:
1178/88
3 er noget lort. Jeg så dem i basta... Seriøst!!!


hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2007 17:54:30
Svar/Indlæg:
7263/260
3 er bare generelt noget lort, kan kun være enig i hvad artiklen siger.


MazdaMadsen
 
Moderator
Tilføjet:
08-11-2007 17:56:41
Svar/Indlæg:
5039/109
Three is a latterligt number...


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
08-11-2007 18:00:17
Svar/Indlæg:
1297/50
Har to abo hos 3 og de stinker, har ikke haft andet end problemer med de abo. Dækker ikke engang hvor jeg bor, og har problemer med at sende og modtage i tid og utide.


Gavstrik
 
Superbruger
Tilføjet:
08-11-2007 18:02:25
Svar/Indlæg:
650/97
De af mine venner, som har 3, har alle haft problemer, og skiftet efter kort tid.


henrikh
 
Overclocker
Tilføjet:
08-11-2007 18:49:01
Svar/Indlæg:
29/0
Tja det utroligt så forskellige opfattelser man kan have af et firma. Har haft 3 i 1 ½ år tids nu, og er mere end tilfreds :)


CrazyEyes^DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2007 19:14:50
Svar/Indlæg:
2388/52
herre gud, de problemer de nævner har da altid været der, især det med at man skal betale for samtlige tjenester selvom man har 3guld - de lover højt og tydeligt, at de nok skal ordne det hver gang man ringer ind til kundeservice, tror på et tidspunkt at de bevidst satte mig bagerst i køen hver gang jeg ringede.. har haft sindssygt mange problemer med dem og er hoppet tilbage til sonofon som man ved hvad er.


#8
kb
 
Superbruger
Tilføjet:
08-11-2007 21:43:56
Svar/Indlæg:
181/32
jeg har haft 3 de sidste 4 måneder udne problemer MEN, det ændrer nu ikke på at jeg er den der er smuttet når bindingsperioden er overstået.

bruger ikke alle de 3 features, jeg har bare fået en telefon til en fair pris, med masser af minimumsforbrug.

dækningen synes jeg nu ellers har været overraskende god.


murerlars
 
Superbruger
Tilføjet:
09-11-2007 10:56:27
Svar/Indlæg:
1/0
Jeg har haft 3 siden marts i år og har aldrig haft problemer med abonnemenet eller dækning og ang. dækning så bor jeg i en lille flække på 1000 indbyggere i
Himmerland. Jeg er indtil videre tilfreds med dem...


#10
Nuke
 
Superbruger
Tilføjet:
10-11-2007 09:11:42
Svar/Indlæg:
146/17
Også jeg har 3 og har haft dem i flere år, syndes det køre top doller...


CrazyEyes^DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2007 11:06:15
Svar/Indlæg:
2388/52
kan godt være jeg bare har været uheldig så.. men har haft 2 mobiler ved dem, K800i og E65, begge gange har de skullet til reparation flere gange. K800i'en var til reparation 5 gange før jeg fik en ny og den nye jeg fik af dem har været inde 2 gange og skal det egentligt igen.. skal bare lige have taget mig sammen.. min E65 var inde én uge efter jeg fik den, den brød simpelthen ned konstant, og skyderen var ved at falde af, men det var en fabrikationsfejl. 5 minutter efter jeg fik den tilbage fra reparation, gik den virkeligt totalt ned. den kunne intet overhovedet! den meldte generel fejl uanset hvad man gjorde. så den var inde 2 måneder i træk hvor at K800i'en har været inde i 5 måneder i alt på de 6 måneder jeg havde abonnement på den.

ang. selve abonnementet, har jeg, gennem hele min abonnements tid hos dem, skullet betale for tv og alt det andet pånær saldoservice som jeg så nøjedes med at bruge. havde 3guld, fri sms, 0på3.

De 5 måneder som K800i'en var inde, SKULLE jeg betale 399,- hver måned. Det blev 1995,- som de ikke ville dække trods for at jeg ikke kunne bruge simkortet eller telefonen i de 5 måneder.

Og så da jeg fik min E65 og håbede på, at de havde fået styr på alle deres problemer, så opretter de sgu et forkert abonnement til mig og vil ikke dække det, dog skal jeg ikke betale noget for at få det abonnement som jeg på papiret skulle have. Noget kan de dog indse er deres fejl!

Nu har jeg så et simkort, hvor abonnementet er blevet fjernet og hvor jeg bare skal betale for forbruget, men hjælper mig ikke meget når jeg stadig får brev om at jeg skal betale 399,- for at have det trods det kun ligger i min E65'er og er tændt selvom jeg intet dataforbrug har hverken ind eller ud.