kan godt være jeg bare har været uheldig så.. men har haft 2 mobiler ved dem, K800i og E65, begge gange har de skullet til reparation flere gange. K800i'en var til reparation 5 gange før jeg fik en ny og den nye jeg fik af dem har været inde 2 gange og skal det egentligt igen.. skal bare lige have taget mig sammen.. min E65 var inde én uge efter jeg fik den, den brød simpelthen ned konstant, og skyderen var ved at falde af, men det var en fabrikationsfejl. 5 minutter efter jeg fik den tilbage fra reparation, gik den virkeligt totalt ned. den kunne intet overhovedet! den meldte generel fejl uanset hvad man gjorde. så den var inde 2 måneder i træk hvor at K800i'en har været inde i 5 måneder i alt på de 6 måneder jeg havde abonnement på den.
ang. selve abonnementet, har jeg, gennem hele min abonnements tid hos dem, skullet betale for tv og alt det andet pånær saldoservice som jeg så nøjedes med at bruge. havde 3guld, fri sms, 0på3.
De 5 måneder som K800i'en var inde, SKULLE jeg betale 399,- hver måned. Det blev 1995,- som de ikke ville dække trods for at jeg ikke kunne bruge simkortet eller telefonen i de 5 måneder.
Og så da jeg fik min E65 og håbede på, at de havde fået styr på alle deres problemer, så opretter de sgu et forkert abonnement til mig og vil ikke dække det, dog skal jeg ikke betale noget for at få det abonnement som jeg på papiret skulle have. Noget kan de dog indse er deres fejl!
Nu har jeg så et simkort, hvor abonnementet er blevet fjernet og hvor jeg bare skal betale for forbruget, men hjælper mig ikke meget når jeg stadig får brev om at jeg skal betale 399,- for at have det trods det kun ligger i min E65'er og er tændt selvom jeg intet dataforbrug har hverken ind eller ud.