ASUS CROSSHAIR Republic of Gamers Series Athlon 64 X2 6400+ 3.2 GHz Cellshock V2 2 x 1 GB Thermalright Ultra 120Ultra 120 eXtreme + 120mm blæser 8800GT mærke ikke bestemt endnu 3 SATA diske DVD drev
Jeg går ud fra, at det i så fald er en Antec-psu, der sidder i kabinettet. Antec laver udemærkede PSU'er, kan jeg hilse og sige. Jeg sidder selv med en, som det også kan ses i min profil.
Enermax'en er uden tvivl bedre, men spørgsmålet er, om det kan betale sig. Jeg ville tro, at Antec'en sagtens kunne leve op til dine krav. 500watt er i hvert fald mere end rigeligt til at trække dit system.
Jeg er temmelig sikker på at den du har slår Antec'en med en længde ell to, men ift det du skal trække primært på støjniveauet. Af en medfølgende psu at være, er den i kabinettet temmelig god. Søg på reviews af kabinettet, så kan du samtidig læse anmeldernes mening om psu'en.
#3 --> Der er nu mange flere mærker. Kunne være som: Fortron Source (FSP), OCZ, Corsair osv. Desuden er jeg i tvivl om, hvorvidt Hiper lever op til de PSU'er, som du har listet den imellem?
Bare hold dig generelt fra de "billigere" PSU'er. Det kan sjældent betale sig. Såsom LC power, NorthQ osv.