Der er selvfølgelig en række personer, som passer på den beskrivelse du nævner, men det er at generalisere, når du mener at alle indvandere er kriminelle system nassere. Det er vigtigt at tage ind i overvejelser at der også er en del indvardere, som er bedre integreret. Jeg er klar over at indvandere desværre er overrepræsenteret i statistikkerne, men det understreger vel blot integrations problemets størrelse.
Jeg er helt enig at folk der laver ballade skal straffes, men på den anden side kan det også være et klart tegn på manglende integration, hvilket tildels kan skyldes manglende integrationsevner i samfundet. DF gør det jo ikke ligefrem fedt at være indvandre i Danmark.
Endvidere er der også en masse danskere, som nasser på systemet, men det er måske acceptabelt fordi de er "rigtige" danskeree?
Måske er det blot et spørgsmål om stadigt faldende tolerance i samfundet, der gør integration svært?
Som dansker er jeg ikke stolt over partier som DF og derved et utal af måske knap så skarpe vælgere. Danmarks ansigt ud ad til er blevet radikalt ændret gennem de sidste 5 år, er det virkelig den retning så mange danskere vil?
Ps. Hvordan går det med tømmermændene
/Skipper