Ringetone forbud

Hyggehjørnet d.  08. november. 2007, skrevet af Noltus
Vist: 541 gange.

Noltus

Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2007 20:29:50
Svar/Indlæg:
2211/331
Læs lige denne http://ekstrabladet.dk/nyheder... LOL og de undrer sig over danskere ikke forstår dem ROFL
Hitman1973

Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2007 20:35:43
Svar/Indlæg:
1028/33
Rulle på et grinene gulv? 😲

Eskimow

Overclocker
Tilføjet:
08-11-2007 20:36:06
Svar/Indlæg:
431/38
hvad har Rolf nu gjort :'-(

Noltus

Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2007 20:43:49
Svar/Indlæg:
2211/331
Beskeden var til ROLF hehe

brainiac

Overclocker
Tilføjet:
08-11-2007 21:11:20
Svar/Indlæg:
840/10
ja ROFLMAO

Dude

Overclocker
Tilføjet:
08-11-2007 21:15:30
Svar/Indlæg:
581/1
Religiøse dogmer/religion uden intellektuelt modspil (uanset hvilken religion) er noget skod for alle. Men ok, hvis de ikke har andet at lave, må tingene jo ellers gå meget godt dernede omkring. Men hovedrystende og bekymrende er det, sådan i det hele taget.

Hazek

Superbruger
Tilføjet:
08-11-2007 23:29:58
Svar/Indlæg:
715/51
Gik jeg forbi en med sådan en ringetone, så skulle ejeren nok se sig ret kraftigt om efter en ny telefon..

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2007 23:37:50
Svar/Indlæg:
2676/147
haha, hold nu kæft mand.

Du må ikke have et koran vers som ringe tone, men du må gerne brænde Danmarks flag, tisse på det og dræbe en hel massse mennesker der ikke har samme trosretning som dig. Fantastisk.

Could't care less

-Tahiti

Miccim

Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2007 04:06:20
Svar/Indlæg:
3233/128
Hvorfor er det altid de skide muslimer som ikke kan leve normalt i samfundet? Træder vi en dansker over fødderne går det stille af sig, men er det, udlændinge er det som at rode i en myretue... De skriger og skaber sig, og det siger noget om hvorden de mennesker er skruet sammen. (Hvad synes du selv om deres holdninger til tegninger m.m.) Jøder og nordmænd spanier m.m. er ikke problemet, derfor er jeg irriteret på de folkelag som kommer og kalder sig flygtninge m.m. De får i hovede og røv og alligevel synes partier i danmark de skal have mere.. Sygt. Stop dem inden de får for meget magt! JA, jege er rasist over for de mennesker som snylter, og det er mange kan jeg hilse og sige.

Ps, jeg er komme sttiv hjem fra byen hvor jeg lige så nogle indvanderer banke en mand 3 mod 1. Flot ikke... Derfor de hårde ord...

Pss: den ringe tone skal jeg bare have NUUUUU!!!!!!!!!!!!

Skipper

Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2007 07:45:54
Svar/Indlæg:
971/67

Der er selvfølgelig en række personer, som passer på den beskrivelse du nævner, men det er at generalisere, når du mener at alle indvandere er kriminelle system nassere. Det er vigtigt at tage ind i overvejelser at der også er en del indvardere, som er bedre integreret. Jeg er klar over at indvandere desværre er overrepræsenteret i statistikkerne, men det understreger vel blot integrations problemets størrelse.

Jeg er helt enig at folk der laver ballade skal straffes, men på den anden side kan det også være et klart tegn på manglende integration, hvilket tildels kan skyldes manglende integrationsevner i samfundet. DF gør det jo ikke ligefrem fedt at være indvandre i Danmark.

Endvidere er der også en masse danskere, som nasser på systemet, men det er måske acceptabelt fordi de er "rigtige" danskeree?

Måske er det blot et spørgsmål om stadigt faldende tolerance i samfundet, der gør integration svært?

Som dansker er jeg ikke stolt over partier som DF og derved et utal af måske knap så skarpe vælgere. Danmarks ansigt ud ad til er blevet radikalt ændret gennem de sidste 5 år, er det virkelig den retning så mange danskere vil?

Ps. Hvordan går det med tømmermændene

/Skipper

Noltus

Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2007 08:38:13
Svar/Indlæg:
2211/331
Jeg FORLANGER at danske præster satter sig sammen og vedtager at det skal være forbudt at Danskere har trosbekendelsen som ringetone,den kunne jo høres af vantro og det kommer ikke deres ører ved,basta. 🤣

steen

Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2007 09:27:17
Svar/Indlæg:
2870/65
# 10 Du kan forlange hvad du vil..... 🙂

Så skal vi have vedtaget en generel "Pjatwa" mod ringetoner med religiøst indhold, synes du....grineren.

# 9 Du kan godt notere mig for at sige, at de indvandrere som deltager i det danske samfund på lige fod og sindelag som alle andre, har da lige så meget ret til at være her som vi har.
Men notér så også lige, at dem som laver l... i den, tæver andre og generelt ønsker et mini-islam i DK godt nok har fortjent en tur bag stive gardiner og en efterfølgende udvisning. De har seriøst misforstået ideen om det danske samfund og har i mine øjne ikke gjort noget der gør dem fortjent til at blive her i landet.

Lige som med børn: Når de ødelægger deres legetøj, får de ikke noget nyt.

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2007 10:10:56
Svar/Indlæg:
6531/410
damn folk her har et insnævret syn på andre folk og total mangel for respekt for andres tro.

hvordan kan det genere jer at man ikke må misbruge koran vers ?

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2007 11:40:38
Svar/Indlæg:
4107/224
Jeg Mener også at de skal have lov at være her i danmark, men så skal det fandme også opføre sig ordentligt, og komme i arbejde dem der kan.