#21 har du downloadet en piratkopi? For det gjorde jeg først, inden jeg købte spillet, og der var grafikken flot, men meget lavopløst... Så installerede jeg det købte spil fra Blockbuster, og så var introen i højeste opløsning. Jeg ved ikk hvornår jeg var mest oppe og køre over grafikken. Måske begge gange, da jeg var meget overrasket over, at det så SÅ flot ud 2. gang pga. den højere opløsning...
Kan de virkeliigt lave det sådan, at det kun er org. der har højt opløst intro-grafik? man sku næsten ikk tro det... Jeg har intet lavet om i min PC i mellemtiden, så jeg fatter det ikk helt...
#22 Det minder mest om Diablo synes jeg.. Men perspektivet man ser det fra ligner mest FPS-genre, hvis man vælger Marksman-karakter.. og guildwars, hvis man vælger Guardian/Blademaster... Det minder på ingen måder om WoW, LOTRO eller andre "rigtige" MMORPGs, da det er alt for primitivt bygget op og ikke særligt socialt osv. man skal se det som et online-spil ala Battlenet, intet andet...
Kan godt give folk ret i, at grafikken i selve spillet ikke er så fysisk og virker lidt gammeldags, nu når jeg har spillet det i 8-10 timer i alt. Den er flot, men der er for lidt man kan røre ved, og perspektivet er underligt i nogle vinkler, når man ser på fysiske ting. Så ja, lidt gammeldags allerede...
Der hvor jeg ville hen er, at det er en god afløser for Diablo-serien, men jeg havde da også helst set et Diablo3 - bare på baggrund af navnet, kunne de have solgt millioner kopier af det spil. Og mon ikk det havde været lidt bedre lavet så... Men stadigvæk intro-grafikken i højeste opløsning er WAUW 😲