Hellgate London + 7600GT?

Spil d.  09. november. 2007, skrevet af Mathis77
Vist: 671 gange.

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2007 00:23:03
Svar/Indlæg:
6293/359
hej gutter

jeg har lige spillet hellgate london i 3 timer og et bliver fuldstændig bidt af det... det kør perfekt med alt på max i 1680x1050 med et 7600GT og ser vidunderligt ud. ❤
- og det er det, som undrer mig - de må ha programmeret skidtet genialt... også introen er noget af det flotteste grafik jeg har set til dato...

spillede crysis igår og var ved at kaste op, ikk noget kønt syn - men jeg har heller ikk DX10 kort.. men når man ser på hvad hellgate ligner i DX9 så er jeg lamslået

har lige fået spillet i dag - og er lvl6 guardian og lvl4 marksman

Kom frisk og spil med... Diablo3 ku det meget vel have heddet, og så var der dømt hype - men lad os starte noget alligevel hehe 😲 🙂
Webnik

Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2007 01:48:46
Svar/Indlæg:
2356/28
Prøvede det i 15 min, så blev det sku afinstalleret... Minder for meget om wow et eller andet sted.. talent træet osv.. Synes ikke lige det var et hit, og grafisk synes jeg da det så lovende ud på videoer, men efter at have prøvet det ser det nu ud som et aldrende spil.

hilo

Superbruger
Tilføjet:
09-11-2007 02:29:05
Svar/Indlæg:
525/25
1# demoen er? 😴 😴 😴

Miccim

Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2007 03:48:14
Svar/Indlæg:
3233/128
Kedeligt... Skyd og det er det.... intet andet end: bliv vildere og det du møder bliver vildere.... Har spillet 30 min og hvis jeg er for hurtigt ude så ret mig endelig. grafikken er ok men crysis er da 200% bedre i grafikken og gamelay ikke er til stede i hell gate... man skal b are rundt og skyde, min igen, bare ret mig hvis det er forkert 😐

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2007 08:37:43
Svar/Indlæg:
6293/359
#3 jeg synes Crysis lignede noget der var løgn på min computer... Hellgate grafikken er måske også en anden Engine - men man kan slet ikk sammenligne de 2 spil.

Men ok Crysis ser jo garanteret helt anderledes ud med DX10 - og det er jo godt 🙂 men i DX9 er det MEGA grimt... prøvede også at sætte alt op i max - så hakkede det, men selv når jeg står stille i landskabet er jeg bestemt ikke imponeret... introen derimod er ret flot - og hvis spillet kan se sådan ud på en 8800GT maskine, så er det jo også fint nok - det som tråden også drejer sig om, er at jeg undres over at hellgate kan se så godt ud og så køre så godt med et 7600GT kort?

#1 har du nogensinde spille diablo? nej køb spillet org. og spil det online og køb dig en subscription. Så er det som moderne diablo på battlenet 😉

#3 skyd og det er det - det siger mere om din spillestil end om spillet - du havde jo ikk behøvet at vælge en karakter som kan skyde? men hvis det er det du synes er sjovt, så ville jeg nok også vælge crysis... kan ikk sammenlignes
😉

DreAz

Superbruger
Tilføjet:
09-11-2007 11:19:33
Svar/Indlæg:
486/24
#4 Med et 7600GT mener jeg faktisk du ikke har muligheden for at smide din grafik højere op end til medium.

Webnik

Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2007 11:42:09
Svar/Indlæg:
2356/28

#1 har du nogensinde spille diablo? nej køb spillet org. og spil det online og køb dig en subscription. Så er det som moderne diablo på battlenet

Det var ment grafisk... Det bliver vel ikke bedre grafisk hvis jeg køber en subscription? 😲

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2007 13:51:58
Svar/Indlæg:
6293/359
hvis han synes det minder grafisk om wow, så er han da blind... med wow kaster jeg 10 gange mere op end med crysis... mht. crysis, så burde jeg kaste op over mit 7600GT, men det som tråden mest går ud på, er: hvorfor kør hellgate som en drøm med det 7600GT? for det ligner jo en million...

#6 hvis man køber en subscribtion er det gameplayet der bliver bedre på mange områder - ja så det var ikk grafisk ment i denne sammenhæng 😛

ikk nogen som skal spille hellgate? vi ku lave en hwt-guild? 😉

Webnik

Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2007 14:31:59
Svar/Indlæg:
2356/28
Ehm...

Skærer det lige ud:

Prøvede det i 15 min, så blev det sku afinstalleret... Minder for meget om wow et eller andet sted.. talent træet osv.. Synes ikke lige det var et hit = Gameplayet

og grafisk synes jeg da det så lovende ud på videoer, men efter at have prøvet det ser det nu ud som et aldrende spil. = Grafikken (som jeg mener ikke lige er up-to-date)

Bare min mening, håber du fangede den nu 😉

Har kæresten fået dig talt fra crossfire igen siden du mener Hellgate ligner en million? 🤣

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2007 14:45:00
Svar/Indlæg:
6293/359
#8 ah ja ok - så forstår jeg det også..tak 😉

ja vi snakkede faktisk om, at det måtte se kanon ud i DX10 - og at det sikkert ville ligne en milliard med sådanne to 3870XT - så så længe jeg bare har penge til det, og ikk ryger i minus, så er det okay... hehe

godt så ❤ 😲

snorga

Overclocker
Tilføjet:
12-11-2007 08:30:22
Svar/Indlæg:
20/0
Synes faktisk det ser bedre ud med DX9 end DX10 (bortset lige fra røgen) :-S
(Samt det at det kører stabilt med DX9, hvilket jeg IKKE kan sige om DX10 versionen. I hvert fald ikke på min computer)

Anyway blademaster lvl17 (ikke meget skyderi der :-p) og summoner lvl9 :-p

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2007 08:35:35
Svar/Indlæg:
6293/359
Guardian Lvl10 - har lige været inde i Picadilly Circus - fuck der var gang i den - mange gange i spillet har jeg troet: så nu er det ude med mig - men guardians har en særlig evne til at overleve. De er bedre under pres - og så har jeg jo også øvet mig "lidt" fra diablo, titanquest, everquest osv. hehe

Kan man køre DX10 med dit grafikkort? 🙂

snorga

Overclocker
Tilføjet:
12-11-2007 13:19:30
Svar/Indlæg:
20/0
Jeps, har et Asus 8800GTS.

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2007 13:29:29
Svar/Indlæg:
20170/383

Jeg kan slet ikke finde ud af, er dette spil værd at købe??

Hvordan er det sammenlignet med Titan Quest??

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2007 13:38:15
Svar/Indlæg:
6293/359
#12 ok husk at opdatere din profil så, hehe 😉

#13 ja det er helt sikkert værd at købe - super atmosfære - kan man lide diablo/titanquest vil man også elske hellgate: jeg har adrenalinen kørende når man er oppe mod store bosser, eller har 15 monstre omkring sig og løber lavt ned i health hehe... så på den måde ligner det dem meget, og det er det der gør de spil så gode... Loot og items er også det samme og helt i top.

og så kan jeg godt lide blandingen af våben fra romertiden i et futuristisk perspektiv

🙂

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2007 13:46:38
Svar/Indlæg:
20170/383

Synes at man kan læse i diverse anmeldelser af spillet at skydevåben ikke rigtig har nogen effekt, er det tilfældeT? Er man godt nok nødt til at holde sig til sværd osv for at det virker??

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2007 13:55:33
Svar/Indlæg:
6293/359
#15 hvis du er til sværd (Guardian, Blademaster), så giver du ikk ret meget dam med håndvåben nej, men det kan være eneste løsning i nogle tilfælde når monstrene flyver 10m over dig...

Men min første karakter var jeg Marksman, og der skyder man det hele i smadder - dog kan man ikk holde til ret mange tæsk..

men sådan er balancen jo i disse spil (RPGere) og den fungere ganske fint...

glæder mig til at nå længere og komme i en eller anden guild osv. RAIDs m.m.

Min fætter skal til at spille det også...

btw. Marksmen ligner til forveksling karaktererne fra SWG når de står med deres kæmpe gøp i spillerbyerne, hehe - fed detajle 😉 😀

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2007 14:01:34
Svar/Indlæg:
20170/383

Kunne da være man skulle købe skidtet. Er det ikke noget med at der er kommet et par patches??

Nogen der ved om de hjælper på nogle af spille kritikpunkter??

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2007 14:24:32
Svar/Indlæg:
6293/359
#17 ja den opdaterede ganske kort, da jeg loggede på - men har også 20mbit, så jeg ved ikk lige hvor meget den hentede hehe 😉

jeg spiller på sydonai eller hvad den hedder -serveren.. den som står som standard/øverst på EU...

læs også hvad du får ud af at ha en subscribtion til spillet - det er ret godt for 70kr i måneden.. men man kan også sagtens spille uden (gratis) 🙂

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2007 14:25:49
Svar/Indlæg:
20170/383

nu er jeg ikke helt med. Er spillet ikke single player?? Altså man skal vel ikke logge på for at spille på en server?

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2007 14:36:03
Svar/Indlæg:
6293/359
#19 jo det er både singleplayer og mulitplayer - jeg synes jo bare det er sjovt at spille det online... som at spille xbox-live -det gir lige et ektra kick (har dog ikk prøvet det, lol) men jeg kan godt fornemme min entusiasme er langt større ved online end ved normal singleplayer...som BF2 er også sjovest i LAN eller online...

men ja tom - du behøver ikk ha en subscribtion for at spille online - det koster ingen ting, men der er nogle fordele ved at give 70kr i måneden, så dem tog jeg da med -har også lige canclet LOTRO og WoW - gider det ikk mere, især wow, som jeg har givet 3 chancer nu for at spille, og det bare ikke mig, nejtak 😎

slet ingen der har flamet mig endnu for mine kontroversielle udtalelser om Crysis længere oppe i tråden?? troede ellers jeg ville få stor-hug hehe... 😀 nå, spøg til side - glæder mig faktisk meget til at se Crysis med 2 x 3870XT ❤

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
14-11-2007 21:32:47
Svar/Indlæg:
415/86
#0 For lige at vende tilbage... 😉

Fatter nada når du siger;... "introen er noget af det flotteste grafik jeg har set til dato..." - for hos mig ligner det lort... eller det vil sige:

Selve grafiken er fedt nok lavet, men hele skærmen består af små firkanter (ca 5mmx5mm) som har små skift i farvene, så svinger lidt i hvor tydelig de er, men stadig; hele skærmen!?

Men det jo nok mig der har et problem et sted, dog ingen anelse om hvor, lige formateret og ny install. af WinXP-Pro SP2, hentet driver til 226BW via WindowsUpdate, kørte først med nVidia 163.73 til mit 7900 GTX, men hentede så 163.75, med samme resultat, så hvis nogen kan komme med en idé til hvad jeg gør ved det, da jeg også godt gad at savle lidt over disse klip?...

Så vidt jeg kan se, så er der intet i vejen under selve spilafviklingen, så...?
Mindes også jeg engang før min format C:\ så denne intro via download og der så det fint ud, har så ikke prøvet at hente den igen efter, for at se... hmm... kan da være det bare er et spørgsmål om Codec's... Måske DivX - prøver lige om jeg kan hitte den. 😉

Razbojnik

Elitebruger
Tilføjet:
14-11-2007 21:50:23
Svar/Indlæg:
459/45
hvor meget extra får man ved at gi de 70kr om måneden??

og hvad minder det mest om af disse spil:
Guild Wars, LOTRO, WoW, Titan Quest, Diablo, Neverwinter Night 2....

🙂

/Razbojnik

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
14-11-2007 23:06:41
Svar/Indlæg:
415/86
Crap!... Fik hentet noget DivX 6.7 og det hjalp nada... ☹
Nogen idéer... Anyone?

snorga

Overclocker
Tilføjet:
15-11-2007 09:06:42
Svar/Indlæg:
20/0
Problemet kan også være du har fået installeret for MANGE codecs.
De har prioritet, og hvis den bliver ved med at benyttet det forkerte, hjælper det ikke at smide flere på.
Så afinstaller dem du ikke skal bruge, og kun have den nyeste version af dem du bruger. Kan dog godt være problematisk at fjerne dem igen :-S

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2007 10:23:35
Svar/Indlæg:
6293/359
#21 har du downloadet en piratkopi? For det gjorde jeg først, inden jeg købte spillet, og der var grafikken flot, men meget lavopløst... Så installerede jeg det købte spil fra Blockbuster, og så var introen i højeste opløsning. Jeg ved ikk hvornår jeg var mest oppe og køre over grafikken. Måske begge gange, da jeg var meget overrasket over, at det så SÅ flot ud 2. gang pga. den højere opløsning...

Kan de virkeliigt lave det sådan, at det kun er org. der har højt opløst intro-grafik? man sku næsten ikk tro det... Jeg har intet lavet om i min PC i mellemtiden, så jeg fatter det ikk helt...

#22 Det minder mest om Diablo synes jeg.. Men perspektivet man ser det fra ligner mest FPS-genre, hvis man vælger Marksman-karakter.. og guildwars, hvis man vælger Guardian/Blademaster... Det minder på ingen måder om WoW, LOTRO eller andre "rigtige" MMORPGs, da det er alt for primitivt bygget op og ikke særligt socialt osv. man skal se det som et online-spil ala Battlenet, intet andet...

Kan godt give folk ret i, at grafikken i selve spillet ikke er så fysisk og virker lidt gammeldags, nu når jeg har spillet det i 8-10 timer i alt. Den er flot, men der er for lidt man kan røre ved, og perspektivet er underligt i nogle vinkler, når man ser på fysiske ting. Så ja, lidt gammeldags allerede...

Der hvor jeg ville hen er, at det er en god afløser for Diablo-serien, men jeg havde da også helst set et Diablo3 - bare på baggrund af navnet, kunne de have solgt millioner kopier af det spil. Og mon ikk det havde været lidt bedre lavet så... Men stadigvæk intro-grafikken i højeste opløsning er WAUW 😲

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
15-11-2007 15:40:42
Svar/Indlæg:
415/86
Har såmen kun install. DivX 6.7 som jeg hentede igår, ikke andet og så lige VCL-Player, hvad der så lige følger med i den af codec, ved jeg ikke.

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
15-11-2007 15:41:41
Svar/Indlæg:
415/86
Nope, er ikke en piratkopi og har heller ikke været.

snorga

Overclocker
Tilføjet:
16-11-2007 10:04:42
Svar/Indlæg:
20/0
Min opfattelse af spillet efter at have spillet nogle timer efterhånden er:
8/10

Det er en mere udvidet version af Diablo, dvs hack'n'slash.
Det var sådan set også hvad jeg have hørt, og hvad jeg købte det for.

God hack'n'slash afslapning 🙂

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 22:14:21
Svar/Indlæg:
6293/359
#28 rigtig god hack'n'slash afslapning... 🙂

og når man så er oppe og møde de store bosser, så står der LOOT i øjnene på en med puls 200 og adrenalin osv... sådan ska' det være! 😉

glæder mig til januar hvor jeg lang om længe for købt et DX10 kort... eller 2 stk. DX10.1 blir det nok 😲