jeg er kommet lidt bagud med pc grej men er 2GB nok til det her setup til spil og kan det tage mere med XP
ASUS CROSSHAIR Republic of Gamers Series Athlon 64 X2 6400+ 3.2 GHz black edition Cellshock V2 2 x 1 GB Thermalright Ultra 120Ultra 120 eXtreme + 120mm blæser 8800GT mærke ikke bestemt endnu 3 SATA diske DVD drev
Det kan sagtens køre Vista, hvis det er det du tænker på. Uden problemer. Men hvis det er en helt ny computer, ville jeg godt nok vælge en core 2 duo cpu.
Hvis du insisterer på et AMD setup, kan du spare en plovmand ved at vælge denne cpu i stedet for. Den clocker fint ifølge Tom´s. 6400+ clocker ikke meget bedre, vil jeg tro.
Ja, 2GB er nok. Hvis du gerne vil have AMD, så vil jeg foreslå en X2 6000+ i stedet - den er et godt køb, mens den 6400+ er lidt for dyr, synes jeg.
Og så vil jeg også foreslå Asus M2N32-SLI Deluxe som bundkort: http://www.edbpriser.dk/Produc... Det er stort set lige så godt som Crosshair, og koster 400 mindre. Dog vil da også sige, at Crosshair er et virkelig lækkert bundkort - selvom det er over et år gammelt nu 😳