-> #7
Nu skal jeg ikke sidde og forsvare alle typerne der kun går efter udseendet. Men min umiddelbare tanke til din kommentar var: "Og hvad så?"
Jeg har selv en iPod, som jeg er umanerligt glad for. Den er kompakt, har en fantastisk batteritid. En ok lydkvalitet, og så ligger overførselshastigheden væsentligt højere end de fleste andre USB-baserede afspillere på markedet.
Den er nem at bruge som flash-drev, som så mange andre er, skærmen er tydelig, navigationen er intuitiv og med iTunes kører det meste af det uden problemer. Det er så fucking nemt at bruge, at det nærmest gør ondt.
Når det er sagt, så skal det også siges, at jeg stædigt holder fast i min Sharp og Sony Minidisc-afspillere. Jeg har et Sony MDS-JE33 til at stå koblet til anlægget, fordi der er en rigtig god lydkvalitet på dét også.
... så at dømme folk ud fra deres Mp3 afspiller er rimeligt overfladisk.
Men jow, der er rigtig mange som køber en iPod fordi de ikke kender til andet. Og problemet med den slags branding er, at når det er et modefænomen at "skille sig ud fra mængden", så er der jo ikke så meget fikumdik ved at alle vælger den samme afspiller.
Så er de jo alle sammen individualister... problemet er bare, at når alle er individualister, så er der ingen der er det.
Så mon ikke man bare skulle slappe lidt af, og købe den afspiller man bedst synes om? 😛