Iron Maiden er sku da seje ! Jeg har adskellige LPér med dem. Skønt at se de gamle rock bands give den gas til koncerter.
Faktisk er der massere af det gamle 1980s / 1990s rock og rul der bare hitter. Jeg fik Old Skool rock Cderne i fødselsdagsgave af firmaet, og den er alle gysser værd, når man skal hoppe rundt med en luft guitar i stuen foran de store højtalere ! ❤
Men hov hov, jeg syntes også der er noget dance & techno der er OK, men Tiesto står ikke på den liste. Jeg syntes hans musik er SÅ overrated og faktisk er det mig en gåde at man kan kåre manden til at være en af "verdens bedste DJs" når han for det meste spiller sit eget "brand" til hans shows ! 😕
Selv hælder jeg mere til Paul Van Dyk & Fat Boy Slim. Se DET er live performance. Og folk går "Amok" til de koncerter, på den fede måde ! :)
Dem kan lide Tiesto skal have lov til det, Jeg hader alt hvad manden har lavet, skønt jeg har mange vinyler med ham. Som DJ skal du jo spille hvad folket vil høre & ike hvad jeg selv syntes! Og hvis jeg får et request på et Tiesto track, jamen så spiller jeg det. Også selvom jeg er ved at kaste op bag pulten.. HAHA !
Hav en god koncert til dem som skal i parken idag!