jeg er målløs

Spil d.  10. november. 2007, skrevet af tom81
Vist: 1263 gange.

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2007 01:19:02
Svar/Indlæg:
20170/383

http://hol.dk/traad.aspx?fid=1...

Hvad tænker folk dog på... Det er fuldstændig absurd.
Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2007 01:49:14
Svar/Indlæg:
3410/199
Jeg er 100% enig.

Men check så det her, det er mere absurd:
http://hol.dk/forum_list.aspx?...

Check evt. min signatur på HOL. Her er en tilfældig tråd, hvor jeg deltager:
http://www.hol.dk/traad.aspx?t...

cybercb

Passiv Hwt crew
Tilføjet:
10-11-2007 01:50:33
Svar/Indlæg:
1462/40
Syndes det er klamt at folk sælger deres account. man skal da købe spillet selv og lave en man fra lvl 1, for så ved man hvad den kan. ville sku ikke sælge min account eller købe en.

zet00r

Overclocker
Tilføjet:
10-11-2007 04:39:16
Svar/Indlæg:
1106/30
prøv hør her, det kan godt ske det er imod BLizzard regler, der for høvs man ikke side og føgle op på dem og sige " bla bla bla jamen blizzard siger man ikke må " FUCK DET, der vil altid være account trades, og der vil aldtid være whine post " SERIØST CRY MERE "

spil nu bare, og vis det er så afhelvede til så der skal whine post til, så stop dog med at spille, vis det virkelig ødelægger spillet for dig, tænk lige over det???

jeg er totalt ligeglad, trade alt det i vil, blizzard tjener MØNT på fjolser skal side og spille det spil hverdag, seriøst 8millioner accounts, også er det uden østen tælt med, det koster veld 120 til 150,- per person at spillle, så regn lige lidt på det :) overvej lige hvem der er vinder her, undskyld men det er seriøst sindsygt

og vis i skal side og tude over et SPIL, hvad skal i gøre af jer selv når i ikke overholder de danske regler? vil da væde den store fede på der er de første 100 warez leechers her inde, og at mindst 8/10 af jer køre for stærtk, og jeg kan blive ved

fat det nu DET ER ET SPIL, lad folk gøre hvad de vil, så kan blizzard bruge en masse tid på at ryde op :)

forsat god lørdag

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2007 08:15:38
Svar/Indlæg:
6531/410
Jeg har hverten ondt i røven eller noget syntes bare folk der spiller wow må være mere end lette at tage røven på.

først køber de et spil.
så betaler de for at få lov at spille det
og gud om de så ikke betaler for at få en bedre spiller.

Man kan kalde det hvad man vil med snyd er det, svare til dem der bruger snyd som aim bots og vall hags

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2007 01:56:57
Svar/Indlæg:
20170/383
Det siger vel lidt om størstedelen af HOLs brugere. Jeg har aldrig nogensinde fået noget godt ud af at stille et spørgsmål på hols forum.

Jeg er ikke lige sikker på at jeg forstår den der med signaturen.. 😕
Edit: så fik jeg lige kigget ordentligt efter, fatter godt nu 😀

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2007 03:09:05
Svar/Indlæg:
6624/113
Folk der spiller det spil, er jo monkeys.

Lad dem da bare bøje sig ned og tage den i gatten hvis de vil. 🙂

Jeg har dog aldrig forstået hvorfor man gider bruge så mange timer på noget man ikke kan vinde i... 😛 🤡

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2007 04:36:17
Svar/Indlæg:
4230/89
#1 nu skal jeg jo så stille det pinlige spørgsmål... Tom, hvad lavede du inde på hol.dk?? 🤣

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2007 09:21:10
Svar/Indlæg:
5891/423
1800 KR?!!?? FOR EN SPILLE ACOUNT... ejjj så ser man bare hvor mindre begavet bogle folk inde på hol er

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2007 09:45:10
Svar/Indlæg:
6293/359
#0 + #8 - har i tjekket ebay? det er jo sindssygt hvad andre spil end wow er oppe i af penge... jeg så for et års tid siden at der var budt 10.000 dollars for en figur i et eller andet japansk rollespil (kan ikk huske hvilket)

og en Diablo2 account er da også gået for en 150.000kr engang har jeg hørt...

det er jo sindssygt... og ja Sajmon #6 - man kan faktisk ikke vinde eller blive game over vil jeg hellere kalde det - der er altid liige én ting mere man lige kan eller skal lave (før man går i seng??) 😳

Det er da fint at blive bidt og grebet af et spil, men 7 ud af de 8 millioner er det kørt ud over kanten for dem, og spillet er mere vigtigt end virkeligheden 😩

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2007 10:39:15
Svar/Indlæg:
20170/383

øhm tjoo.. ser du 😛 hehe..

Læser deres nyheder af og til hehe..

Hazek

Superbruger
Tilføjet:
11-11-2007 11:26:54
Svar/Indlæg:
715/51
1800 er slet ikke meget for en konto, kommer helt an på udstyret :)

Før The burning crusade kunne en endgame-account snildt runde 3-4000 og så steg priserne ellers bare, fordi folk VILLE have dem med bedst gear. Det dyreste jeg endnu har hørt om, var 13000 der blev betalt for en konto.

Fik selv et tilbud på min konto på den sjove side af 3000 for min.

camperman

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2007 12:04:34
Svar/Indlæg:
437/24
Nu har jeg aldrig spillet andet end lidt CS online på bettebrors computer da jeg boede hjemme men, vil ikke blande mig i hvad folk bruger deres penge på, hvis de mener kontoen er 1800,- værd jamen så er den det nok for dem der syntes spillet er fedt, har aldrig prøvet det så aner det ikke. Men det er da ikke værre end at voksne gir flere tusind kroner for en fjernstyret bil for at lege. spil, leg om det er på computeren eller ej det kan da være lige meget, bare dem der har det som en hobby syntes det er pengene, tiden og det hele værd.

Bruger selv mange pengene på computer(syntes konen ihvertfald), bare for at se hvor hurtig man kan gøre den, bruger sikkert ikke 10% ydelsen mere end et par gange om måneden men er da stadig sjovt at have en PC der er hurtigere end naboens 😛

Min point er lad folk være dem de er og lad dem gøre hvad de vil så længe de ikke gør skade på andre.

fortsat god weekend til alle...nu vil jeg ind og fede den foran flimmeren, er nemlig min hobby 😀

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2007 12:07:49
Svar/Indlæg:
20170/383

Det var så lige dagens moral-prædiken... 😕

Jeg finde det dybt absurd at folk sidder hjemme foran deres skærm og bruger så mange penge på et computerspil... Folk der kører fjernstyrede biler, både, fly osv har som regel også andet i livet end bare det.

camperman

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2007 12:15:20
Svar/Indlæg:
437/24
#13 helt sikkert 😕

var nu ikke tænkt som en, sagde bare min mening om emnet :yes:

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2007 12:18:40
Svar/Indlæg:
20170/383

vi har jo alle lov til at give vores mening til kende 🙂

DreAz

Superbruger
Tilføjet:
11-11-2007 13:04:30
Svar/Indlæg:
486/24
Sjovt at folk har så travlt med hvad andre gør og tager sig til, grow up

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2007 13:21:18
Svar/Indlæg:
4310/364
JEg har lige gamet wow i halvanden time lige nu her. Er jeg så lam i hovedet? Hvem skal afgøre hvad jeg er for det jeg gør? Gider i godt styre jer?

Alle jer der gamer BF2 og cs er nogle spassere (not). Det spiller jeg også selv. det er et spil som alle de andre. At nogen så tager det rimelig seriøst er vel deres problem.

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2007 13:26:44
Svar/Indlæg:
20170/383

jeg tror ikke helt du fatter pointen.. Mange af mine kammerater spiller også det skidt. Men de bruger sgu da ikke 500-5000,- på at købe en konto, bare for at få et eller andet vildt sværd eller hvad ved jeg..
Prøv nu lige at forstå sammenhængen og meningen med tråden før du hidser dig op..

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2007 14:22:51
Svar/Indlæg:
4230/89
#17 jeg tror vi er rimelig mange herinde som vil blive kategoriseret som "nørder"...

men at du fks spiller CS, BF2 og Wow, og går seriøst op i det, betyder jo ikke det er et problem... 🙂 nu går jeg ud fra at du har et liv i den virkelige verden også....
jeg kan da også godt have nogle dage, hvor jeg har helt vild lyst til at game Oblivion i mange timer, og så gør jeg det, men så længe man formår at holde fast i den virkelige verden samtidig, ser jeg ikke noget problem med det 🙂

men dem som spille noget så meget, at de er villige til at fuldkommen afskære sig selv fra al social omgang, og generelt set ikke laver andet et at spille... der syntes jeg det bliver et problem...

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2007 12:05:10
Svar/Indlæg:
6293/359
Bliver spillet vigtigere end virkeligheden lægger man flere ressorucer der, og hvorfor så ikk lægge nogle penge der også... som med oddset, poker, roulette hvad ved jeg. I det øjeblik man sidder i saksen, så er det 100% det vigtigste for en lige nu. Også kaldet ludomani..

der er intet galt i at spille wow, lotro, hellgate london, CS eller BF2 eller andet for den sags skyld, men for nogle er det kørt helt ud over sporet og de mennesker trænger seriøst til hjælp. Alt med måde 😉

Hvor tit hør man ikk om en familie, der må gå fra hus og hjem pga. spille-mani? det er fandnme sørgeligt 😩 🤡

#Devastator

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2007 13:51:17
Svar/Indlæg:
1581/5
Det handler i høj grad om at folk værdisætter deres fritid, og for at få en lvl70 karakter med noget af det helt gode udstyr, som der til dels skal til - for at kunne prøve "end-game" der hvor de store udfordringer er, så skal der investeres utroligt meget tid i spillet, og mange "wow" spillere vil kunne nikke genkendene til det postulat, at der er 70% kedeligt spil, for at kunne prøve de sidste 30%

Derfor er der mange der springer det kedelige korn-høsten og kaninslagtning over, og betaler lidt penge for det.
Det er netop det der gør at karakterne har en værdi, at de tager tid at lave.

der er så også nogle gale rige folk der er ligeglade med penge, der ser dem selv som en form for samlere, eller blot fordi de godt kunne tænke sig at prøve noget en weekend, men dem er der langt imellem.

Når man bliver mere end 16år gammel, og får noget der kaldes en indtægt, fast arbejde, kone, børn etc. etc. så er 1800kr INGENTING for at kunne "slippe" for 2måneders kedelig "leveling og gearing" up.

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2007 13:58:45
Svar/Indlæg:
6293/359
#21 du har fat i noget

jeg synes en af ting i det spil som er sjovest er leveling... når man har nået max lvl - ja hvad så: GAME OVER for mig har det været i både DAoC, SWG, EQ2, LOTRO... wow er som det eneste MMORPG jeg har spillet, ikk fanget mig særligt længe...

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2007 15:24:26
Svar/Indlæg:
4310/364
Jeg er (Heldigvis) heller ikke fanget af wow. Syntes bare at folk skal spille det de vil, i fred. 😴

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2007 15:30:26
Svar/Indlæg:
20170/383
Det skal de da også. Men derfor må man vel godt have en mening om det. Ikke mindst når det tager overhånd så det gør for en del mennesker.

klonen

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2007 15:35:08
Svar/Indlæg:
599/14

hehe.. prøv at kigge på dit Svar/Indlæg antal.. har det taget overhånd ? 😛

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2007 16:21:56
Svar/Indlæg:
4230/89
#20, det er lige det, ludomani bliver jo oså behandlet som en sygdom...
og der har jo bare været så mange eksempler på folk(around the world) som har sat arbejde, venner, familie, hus hund og firmabil til side for lige præcis Wow...
og gale kinesere der tror de kan kaste levitate og hoppe ud fra en klippe irl...

eksemplerne hober sig bare op, så det virker nogen gage ret voldsomt at høre så meget, pga et spil...
for det er jo ikke mere end et spil, men der er jo så nogen som tager "gaming" til et helt nyt niveau, ved nærmest selv at leve i spillet...

#22 samme her, jeg spille Guildwars(og senere Factions) da det kom... og det sjoveste er jo at høste lvl's... når først man har nået max lvl, så er der ikke rigtig så meget at komme efter mere...
og derfor virker det for mig, fuldkommen absurd bare at give 10kr,-... men 1800, for at springe den sjove del af spillet over 😕

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2007 16:24:03
Svar/Indlæg:
20170/383

heh.. du har da en pointe 😛

Men så længe at jeg ikke skal til at betale penge for at bruge HWT så går det nok 😀

wolver

Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2007 23:00:47
Svar/Indlæg:
652/24
Det er netop pointen i at købe et account, nemlig at du sparer en masse tid :)

Dertil skal det siges, jeg aldrig selv har gjort noget lignende.
Men at jeg er stoppet med spillet og egentligt har et accoutn som ligger og flyder, jeg har fået et tilbud på den gode side af de 3000,- men takkede pænt nej tak dengang. Om jeg så ville sige "jatak" nu. Ja :P det er ikke godt at vide.

Men jeg forstår udemærket godt ideen i at bruge penge på en "hobby" man skal jo tæmke på at det kan tag flere måneder at komme op på et niveau hvor spillet rent faktisk begynder at give mening, nemlig lvl 70. Når man ahr noget det niveau så begynder spillet rigtigt, som så igen er et par måneder, for at få en char som sparker røv. omend det har taget overhånd for nogen, så er det altså ikke specielt tit man møder dem. men at rakke ned på det Tom81, det synes jeg er noget svineri.

tag din poste nr. 13. - Jeg finde det dybt absurd at folk sidder hjemme foran deres skærm og bruger så mange penge på et computerspil... Folk der kører fjernstyrede biler, både, fly osv har som regel også andet i livet end bare det.

jeg synes det er ret sjovt du kan komme med sådan nogen udtagelser. Hvor ved du fra at folk som har den hobby ,ikke er ligeså meget forgabt i emenet, end dem som spiller wow? ideen med wow er jo netop at det skal være sjovt, Præcist
ligesom at styre en lille bil

Hvor ved du fra at folk "sidder derhjemme" og spiller wow? - det er jo ikke sikkert man sidder alene, det kunne jo være man havde et par venner at dele det med.
AKKURAT ligesom hvis man køber en dum legetøjs bil som man styre via en kontroller. jeg kan virkelig ikke se forskellen i at spille/have en hobby med wow, end dem som bruger deres tid på legetøjs biler.

Så kunne det jo være at dem som sad ved computeren førte en del af deres menneskelige kontakt over Ventrilo/ts/whatever. Hvilket jo selvfølelig ikke er fysisk kontakt som sådan. Men skal det også være det? - nej, det skal det ikke. Så vidt jeg ved har en stor del af den autralske skole brugt det man kalder en microfon til at fører deres undervisning, for dem som boede langt ude i ingenting, hvilket altså vil sige det da ikke kan være så skidT?

Dertil skal det siges at alt kan blive "for meget", selv vand kan dræbe dig hvis du drikker for meget af det. Men at rakke ned på noget du tilsyndladende ikke aner en skid om.... det er for meget for mine øjne at læse uden at skulle skrive et svar på det.

Jeg ved min tegnesætning stinker, men jeg er sku for træt til at rette det nu :)

ha en god aften. og godnat herfra

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 08:17:04
Svar/Indlæg:
4230/89
#28... tror det han mener med post 13, er at folk der fks leger med RC'er, kommer ud 🙂

forstået på den måde, at hvis man har Wow som hobby, så laver du jo ikke andet end at sidde inde foran en skærm, og alt menneskelig kontakt foregår gemmen fks ventillo eller TS...
de sidder på et stol, og har ingen fysiske udfoldelser, eller noget ligende...

ved stortset alle andre hobbyer, er du i det mindste sammen med andre mennesker, eller bevæger dig bare en lille smule...

og jeg ved da godt at folk sidder til LAN's i weekenderne, og spiller wow sammen, men deres liv må da blive mega nederen, når de engang "vokser op" og finder ud af de har spildt hele dere ungdom på et spil... deres "vennekreds" vil være begrænset til de få stykker de gik til Lan med, og jeg tror ikke på, at sådan nogle mennesker fungerer godt socialt...

og alt kan blive "for meget"... og wow er blevet for meget, generelt set...

noobdk

Overclocker
Tilføjet:
16-11-2007 11:04:09
Svar/Indlæg:
40/4
jeg har fået tilbudt 350 $ for min BF2 account :/

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 11:16:18
Svar/Indlæg:
4230/89
#30 man kan da ikke "spille sig op" i BF2?

det virker sq lidt som om nogen prøver at tage røven på dig ellers 🙂

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 12:07:17
Svar/Indlæg:
4107/224
Tjah. Jeg har lige investeret i en fjernstyret bil til 4000,-
For mig er den alle pengene værd, men for andre er den ikke andet end et par hundrede værd.
Jeg synes altså heller ikke man kan sammenligne Hobbyer med spilleri. ikke på den måde som nogen påpeger. Synes det er iorden at bruge penge på noget fysisk, men at købe noget i et spil, for at være bedre end de andre, ja det giver altså ikke mening i mine øjne. 😕 Flame mig bare, men det er og bliver min mening.

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 12:09:01
Svar/Indlæg:
4107/224
#31 Det kan man da! JO flere du skyder, poster du erobre, osv. jo flere unlocks får du 😉

Jep, jeg spiller det somme tider...

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 13:10:37
Svar/Indlæg:
4230/89
#33 den bliver jeg nok lige nød til at få skåret ud i pap den der??

er der ting i spillet du ikke har adgang til, før du har spillet det noget tid??
altså våben, baner osv..?

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 15:46:47
Svar/Indlæg:
4107/224
#34 Ja. Det er lige præcis det jeg har skrevet.

Når du har fået X antal points som du får ved at skyde folk og andet, så får du unlocks, som du kan bruge på våben og tilbehør. Tro mig, det tager lang tid at få det hele 😉

Hazek

Superbruger
Tilføjet:
16-11-2007 18:55:57
Svar/Indlæg:
715/51

Ja med mindre du køber special forces.. så har du hele pisset på en formiddag :)

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 19:24:31
Svar/Indlæg:
4230/89
#35 er det ikke en smule, hmm, plat...

at man betaler for at kunne spille multiplayer delen, og så kan du allievel ikke...
altså når det er et fps spil, burde alt da være til at bruge fra starten 😐

nå, jammen så har vi vel også et sot marked for BF2 accounts 😀

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 23:21:15
Svar/Indlæg:
4107/224
#37 Jeg snakker BF2142

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
18-11-2007 03:52:34
Svar/Indlæg:
4230/89
nåe, jammen så giver det jo mening... der stod bare BF2 længere oppe...
nu må i sq ikke forvirre mig mere 🙂