ps one spil på en ps3

Diverse d.  10. november. 2007, skrevet af Drunken
Vist: 245 gange.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2007 16:52:35
Svar/Indlæg:
1107/258
har et spil - Final fantasy 8 som skulle være kompitabel med ps3 men når jeg loader spillet kommer den gamle ps one "intro" og så er der bare sort skærm.. nogle der ved hvorfor ?? syntes ikke at være ridset og min ps3 er nyeligt opdateret. 60gb versionen- spillede final fantasy 1 og det virker fint.. doh..

Nogle som kan gøre mig klogere eller er jeg bare uheldig med det ene spil der ?? ps2 spil kører også fint.

mvh.
Drunken
Mads321

Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2007 17:34:43
Svar/Indlæg:
3162/326
Data lagret på CD/DVD holder ikke evigt. Det kan være lige netop den skive der har været mere udsat for elektromagnetisk forstyrrelse, end de andre spil.
Hvis den f.eks har været placeret oven på/i nærheden af TV, højttalere osv. er de små magneter i mediet blevet rykket rundt på.

Jeg mener at have læst at en CD-skive holder max. 100år alene pga. kosmisk stråling osv.

Er dette ikke tilfældet, så ved jeg det desværre ikke.

Mvh. Mads

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2007 20:14:39
Svar/Indlæg:
1107/258
hmmm.. virkede fint på min gamle playstation men ok har ikke testet det i 1 år nu.. gider bare næsten ikke spille det over min pc da det ser for ringe ud ; ; skide 8bit palette crap.. virker kun ordentligt på gamle grafikkort. (pc versionen altså)

men det er alle cdérne fra spillet den er galt med. 4 styk.. underligt nok >.< og så kun lige det spil.