Ahh slap af guys ;) af disse grunde:
1. Det er TheInquirer.
2. Måske er der lidt hold i det, at køleren ikke er speciel god, men den er garenteret fin nok ved mindre du har den siddende i en bærbar eller i et kabinet i et skab uden airflow ;)
Personlig er jeg HELT tryk ved mine nye 2 x 8800 GT i SLI :) de er dog fabriksoverclocket til 2000 mhz på memory, så den "nedclocker" jeg lige 50 mhz og sætte istedet shaderclocken op..
Nu er det kabinet jeg vil ha' dem i, også et med super airflow, bl.a. en 25 cm i siden, hvilket er nødvendig eftersom det er SLI (eller vandkøling), men har du kun 1 stk, kan du være tryk ved bare at have en enkelt udstødningsblæser bag i.
#19 - er rimelig sikker på det ikke er dit gfx skyld, du siger selv du spilled MoH i 2 timer uden probs, jeg tror derimod det er Crysis; har du Vista 64 bit?, hvis ja er det skylden nok, har du husket at downloade nyeste drivers/fixes? mange crasher med crysis pga. overstående.. og husk det er kun en demo
og btw, som andre siger, så kan man da nemt lige med Rivatuner sætte blæserhastigheden lidt op... stock køler er finno IMO