Problemer med X1950pro

Grafikkort d.  12. november. 2007, skrevet af HaWk^
Vist: 369 gange.

HaWk^
 
Superbruger
Tilføjet:
12-11-2007 21:32:18
Svar/Indlæg:
49/27
Hey

Jeg har et Asus Radeon x1950pro kort, det har virket godt i langtid, det er omkring et halvt år gammelt.
Men her forleden ville jeg så prøve NFS: PS, men der mistede den forbindelse til skærmen hvis jeg kørte med en opløsning på over 640*480, jeg tænkte bare at der var fejl i demoen, men her idag fik jeg så installeret Crysis og der når jeg ikke engang ind til der hvor man skal til at spille, så går den bare ud, og det lyder som om blæseren i mit grafikkort bare fiser bare derud af, altså lige pludselig køre hurtigere.

Har den nyeste driver fra ATI på.

Resten af min com:

Gigabyte bundkort
Corsair XMS2 ram - 2gb
4600 X2 cpu
En masse HDDer.

Håber i kan hjælpe, vil virkelig gerne til at game.

Jeg kører forresten Vista Ultimate.
da9els
 
Chefredaktør
Tilføjet:
14-11-2007 10:28:50
Svar/Indlæg:
4437/91
"sjovt" .. jeg har samme prob. mit kort er ca også et ½ år gammelt. jeg oplevede problemet første gang med crysis demoen. og derefter er det også sket med S.T.A.L.K.E.R.
jeg har søgt vidt og bredt på ATI's fora men kan ikke finde noget svar.
fejlen har kun været der de to gange og jeg har 'overlevet' ved at sætte gfx indstillinger til 'lav'.. ved ikke om kortet bliver for presset?

Kører XP Pro SP2.

Cheers


HaWk^
 
Superbruger
Tilføjet:
15-11-2007 13:48:40
Svar/Indlæg:
49/27
Okay, altid noget jeg ikke er den eneste med problemet.

Men det kan vel også være fordi min strømforsyning er for lille? Har 400 watt i, har 4 diske, 1 brænder. 3 blæsere også self cpu blæser, og min x1950pro. Kan det være det?


da9els
 
Chefredaktør
Tilføjet:
16-11-2007 10:18:42
Svar/Indlæg:
4437/91
Har selv overvejet det men tjekkede mit set up med den her: [url]http://www.extreme.outervision...
For mit vedkommende tror jeg at det har været overophedning. Jeg har en fan controller og efter jeg har sat alt på fuld blæs, slukker den ikke for skærmen. Jeg var dog nød til at slukke helt for maskinen for at få billedet tilbage igen. Det var ikke nok at resette. Spillede ½ time CoD4 i går og der var ikke noget problem.

Held og lykke


HaWk^
 
Superbruger
Tilføjet:
16-11-2007 10:30:43
Svar/Indlæg:
49/27
Jeg er også nød til at slukke for den helt. Men prøver at smide en 500 watts psu i idag, også må jeg se om det hjælper. :)