Elitebruger
Tilføjet:
13-11-2007 19:32:59
Svar/Indlæg:
1600/230
Jeg har lige geninstalleret windows da videoer afspillet fra internettet pludselig holdt op med at virke.
Efter geninstallationen har jeg installeret antivirus, drivere til bundkort og lydkort og catalyst 7.10.
Jeg har før haft held med at sætte volt til 1.15 i bios på cpu, så det har jeg bibeholdt. Desuden kører mine ram 400 mhz ved 4-4-4-12. De er normalt 4-4-5-15 men kører ganske udmærket ved den hastighed og 2.2x volt (jeg kan ikke huske det sidste ciffer)
Når jeg så prøver at sætte 3dmark i gang for at se om pcen virker som den skal, tager det ret lang tid før det starter op for det første. Nogle gange hænger grafikken også lidt, og den endelige score ligger på 17823 i 3dmark03, som er det eneste jeg kan se scoren på (computeren vil heller ikke samarbejde med Futuremarks hjemmeside!!)
Hvis der er nogle der har gode råd til enten noget jeg mangler at installere eller noget der kan gøres i bios for at pcen kommer til at køre lidt bedre så sig endelig til!!
Jeg har prøvet at få den til at køre 1/1, men den nyeste bios på p5k er simpelthen noget møg at arbejde med. jeg fatter den rent ud sagt ikke. Der er lige pludselig kommet n/b volt og et par andre ting på som jeg ikke ved hvad jeg skal gøre ved 🤡