#21 Jeg er ikke enig i at man selv må vurdere billedkvaliteten, da det jo er en relativt objektiv ting. Flere ell færre detajler, flottere overflader ell ej, osv. Men det er op til en selv at vælge hvilken billedkvalitet der er god nok, dét kan vi hurtigt blive enige om. Jeg har selv primært haft Nvidia i mine computere, og har som sådan ikke manglet noget mens jeg havde dem. MEN, når jeg så testede et ATI blev jeg alligevel irriteret over at billedet var flottere. Hvad man ikke ved har man ikke ondt af 😉 Forskellene på billeder ser små ud, men de gange jeg har haft prøvet, ell ejet, et ATI, har jeg hver gang kunnet se det alligevel. Når hver ting tegnes mere præcist påvirker det det samlede billede og nok især oplevelsen in the end. Mange bække små du ved..
Directx 10.1? Who knows, og måske aldrig mens et 3870 kan trække spillene ihvertfald. Men jeg kan godt li at der er tænkt på det.
Iflg de tal jeg har set er et 8800gt stort set uhørbart ift resten af en normal pc (43db vist nok), men ATI's kort er set målt op til næsten 10db under et 8800gt. Dog skal dertil føjes at det s'mæn også får varmen, og at man meget vel kan komme ud for at måtte skrue op for et 3870 as well. Jeg er ved at skulle konvertere en normalt støjende pc til støjsvag, og så tæller alle marginaler jo. Men har man 3-4 blæsere kørende sku det s'mæn undre mig om man kan høre nogle af kortene ab fabrik 😉