Problemer med Zepto og netværk.

Software d.  15. november. 2007, skrevet af Morten-[TB]-
Vist: 284 gange.

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2007 10:31:45
Svar/Indlæg:
4310/364
Jeg har en Zepto 3415W Som driller mig heroppe på skolen. I mandags ville den ikke gå på nætværket hele dagen. Men så virkede den fint nok tirsdag, onsdag og så er den gal igen her torsdag. Og der burde ikke være noget problem! Den får ikke itldelt nogen ip og siger derfor at der er begrænset forbindelse. Men den virker fint derhjemme og nætværket er slåt til. jeg har prøve at reparere og release dens ip'er, uden held. Så ved fandme ikk hva jeg skal gøre.

Håber nogen har et svar her! ALLE andre kan godt! Selv de skide fucking Acere kan!
steen

Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2007 10:41:13
Svar/Indlæg:
2870/65
Har du checket at netkortet bruger den korrekte duplex?

Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2007 10:41:46
Svar/Indlæg:
3410/199
Har du slået den til automatisk tildeling af IP? Og finder den slet ikke noget netværk, eller kan den bare ikke kobles på? Hvor mange forsk. netværk finder den?

Sidder selv med bærbar hver dag på mit gymnasium. Der er flere forsk. netværksforbindelser, som man kan kobles op på på skolen - og nogle gange vælger den automatisk ikke den, som har den højeste hastighed/bedste forbindelse. Det skal man så gøre manuelt.

Andre gange har jeg faktisk oplevet, at når bestemte personer sidder med deres pc omkring mig har jeg meget dårligt/intet signal. Det er meget underligt.
Sidder selv på en ældre Toshiba, og jeg oplever også, at en af mine venner med en Acer af og til får signal, hvor jeg ikke gør.

Claus35

Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2007 13:16:55
Svar/Indlæg:
5410/123
#0 Har lige ændret din overskrift 🙂

Ved du hvad det er for en router du er på? Der er nogle netværkskort, som ikke duer med noget routere.
F.eks. er der mange der har problemer, med Gigabyte's indbyggede netværkskort, når de kører med en Dlink router eller switch/hub.

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2007 15:52:20
Svar/Indlæg:
4310/364
Jeg har prøvet alle tingene oven over. Jeg prøvede til sidst med en fast IP som fik mig på internettet. Så problemet er løst. Det er bare mærkeligt den skal have sådan et flip nogen gange.

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2007 10:56:25
Svar/Indlæg:
4310/364
Den er stadig gal med zeptoen. Jeg kan fint logge på msn når jeg kører med den dynamiske ip. Og kan også komme ind på de fleste sider blandt hwt.dk ❤
Men der er altså nogle sider jeg ikke kan komme ind på. Og det sker ofte at jeg ikke kan komme ind. Er der slet ikke nogen løsning så jeg kan komme til at køre med dynamisk ip? Jeg kan godt nogen gange køre med dynamisk ip. Men ikke altid.