Superbruger
Tilføjet:
15-11-2007 18:32:01
Svar/Indlæg:
905/100
Min computer vil bare ikke som jeg vil.
Jeg har tidligere skrevet om mine problemer, og fik forskellige muligheder for at løse problemet. Men ingenting hjælper... Så nu sidder jeg med en følelse af at jeg har smidt 11.500,- ud af vinduet :(
Windows XP-installationen vil slet ikke starte. Den går i BSOD og foreslår at jeg skifter grafikkortet.
Dette har jeg gjort - absolut ingen forskel...
Windows Vista arbejder ekstremt langsomt, og bl.a. Battlefield 2142 kan ikke starte nogle baner. Så afslutter spillet bare...
Vista påstår at det er ICH9-chippen på mit bundkort den er gal med.
Så jeg har også skiftet bundkort - absolut ingen forskel...
Jeg har også skiftet både grafikkort og bundkort - ingen forskel...
Har jeg virkelig købt ting som ikke kan sammen ? Jeg fulgte ellers anbefalinger herinde fra:
- MSI P35-Neo bundkort,
- Core2Quadro Q6600 2.4GHz,
- 2x2GB ram,
- Inno3D 8800GT grafikkort.
Min PSU er på 520 watt, jeg har fået at vide at dette skulle være rigeligt.
Hvis nogen af jer mener at dette er grunden til alle problemerne, vil det glæde mig rigtig meget.
Nu har jeg brugt over 2 måneder på denne computer (1 måned med at vente på at delene skulle komme, og 1 måned med at fejlsøge og vente på utåleligt langsomme leverandører).
PS: I denne sammenhæng vil jeg godt nævne shg.dk - de kender ikke til begrebet kundeservice!
Jeg har mailet dem hver anden dag i 4 uger, og de har stadig ikke svaret. Jeg har siddet i deres tlf-kø i 35 minutter, hvorefter de blot smed mig af og meddelte at nu havde tlf-supporterne fri...