Og hvor har Icemat købt deres enheder?
Hvis Sennheiser, AKG og Beyer Dynamics ville sætte sig på pc-headset-markedet kunne de bare gøre det. Det er jo ikke det sværeste at "adde" en mikrofon på deres headsets. Deres lyd er bare den bedste hvad hovedtelefoner angår, og jeg tror sku ikke på at et pc-headset som er hamrende godt til spil, nogensinde vil overgå et hifi-headset uanset om det er lavet til spil eller ej.
Udmærket review, men en sammenligning (med eller uden mikrofon-faktoren) mellem de "meget" dyre hifi-hovedtelefoner og generelle pc-headsets, og diskussionen om pc-headsets er bedre til spil (mikrofonen udeladt) end hifi-headset, synes jeg er værd at tage.
Det er fedt at have et godt headset til gaming, men det er saftsusme osse fedt at høre ens favoritmusik i et ordentligt sæt hovedtelefoner. I ~1993 købte jeg for lidt over en tusse!, et sæt sennheiser hovedtelefoner, og aldrig nogensinde har jeg nydt Metallica's One ligeså godt! Bassen var så genial - jeg tror det er tlt på umuligt at finde et sæt stereohøjttalere - uanset pris - der kan tilfredsstille dig bedre end det sæt hovedtelefoner, men hovedtelefoner har altid været "hifi'ens" optimale medie.