Jeg tror stadig de var bange for at AMD/ATI ville løbe med det hele, sådan at de ville have et mindre marked så snart deres kort var klar. NVIDIA elsker jo ikke at se sig slået, hvilket derfor resulterer i en form for lappeløsning/beta release, som ikke ser ud til at have været den smarteste idé denne gang. I hvert fald mister de nok lidt af salget, såfremt at AMD/ATI når at levere mange flere kort end hvad NVIDIA har kunne klare.
Jeg havde selv i starten bestilt et 8800GT, men jeg blev sku irriteret over at datoen blev ændret 3 gange, så jeg har i stedet valgt at tage et Radeon HD 3870, som også er bestilt nu. Så må jeg se om netop dette kort overholder leveringstiderne, eller om dette også udskydes fordi AMD/ATI har været lige så bange for at tabe til NVIDIA som de omvendt har været og derfor har valgt at udgive for tidligt.
Ydelsesmæssigt kan jeg sagtens leve med et 3870, så de 5-10 fps mere er jeg lidt lige glad med. Jeg får et kort der ikke støjer og det er netop hvad jeg går efter 🙂