Leder efter et nyt gfx og da begge ligger i dan lave ende måtte det jo blive en af dem.. er sådan set ligeglad om det er ati eller nvidia da de begge har deres gode sider..
Har i øjeblikket et ati kort og er glad for den måde den styrer det på når jeg sætter en film på. at den automatisk går i fullscreen på mit tv..
Det kan nvidia så vidst jeg ved ikke.. eller hvad?
Har hørt der skulle være en del problemer med nvidia og deres software ang tvout..
jaa.. men mit nuværende ati kort med hdmi udgang og det funker lyden ikke helt optimalt.. det funker da hvis jeg smider en dvd film på men der kommer ingen lyd når jeg feks spiller en mp3 sang.. det gør der dog hvis jeg kører med optisk kabel som jeg så kører med nu..
Men det er jo en helt anden debat :)
Ati bliver det så.. hvornår skulle det komme i handel? Det er stadig ikke sat op hos edbpriser.dk
Det skal lige nævnes at 8800gt også har muligheden for hdmi m. lyd, men Nvidias reference design har desværre ikke denne feature, så ja, ATI er vejen af gå hvis man vil se video p.t.
#11 ja, men nogen af dem skulle komme med HDMI + DVI uden omformer. Der skulle være lyd med i det DVI stik, så lyden kommer med gennem den HDMI omformer.