-> #0
Jeg synes ikke det lyder så ringe endda (der skal nok være de første 100 der er uenige), jeg sidder selv med et Geforce Go7300. Det skulle være lige i omegnen af det ækvivalente til ATi Radeon X1400 (som også sad i min gamle laptop, ca. samme model som den nuværende).
Jeg kan spille en del spil. Selvfølgelig ikke i allerhøjeste opløsning med al guf slået til. Men, jeg kan sagtens køre 'Counter-Strike Source/Half-Life 2', samt 'Need for Speed Underground 2'. Jeg kan endda spille 'Crysis' demoen i 800x600 med alt på low, og det kører (tro det eller ej) faktisk tæt på flydende.
Summasumarum, HD 2400XT er modellen under HD 2600XT/Pro, som er 'det store' grafikkort i Apples iMac, som faktisk også kan køre en del spil i høj opløsning uden problemer. Men HD 2400XT skulle yde noget i omegnen af det samme som X1400.
Du må ikke hænge mig op på det, men min umiddelbart indskydelse ville være, at Geforce Go 7300/7400, Radeon X1400/HD2400XT ligger i samme boldgade :)
- hvis det var til nogen hjælp?
Jeg har selv en Toshiba Satellite A100-886, som jeg er ovenud tilfreds med (den tidligere var en A100-186 - hvor den eneste store forskel er, at 886'eren har en Core 2 Duo, hvor den anden "kun" havde en Core Duo, og så selvfølgelig grafikkortene).