Jeg må sige, efter at jeg har fundet min eneste ene og vi er flyttet sammen, så hænger jeg ikke nede på Hollywood Hardrock Café hver fredag/lørdag mere... dvs. det vil også være lidt svært nu, efter den er blevet lukket og skal rives ned for at give plads til parkerings-kælder, ROFL... 😉
men ja, jeg har da også fået de øl jeg sku ha vil jeg mene. Men når det så endelig er, så går vi også til den. Har for nyligt holdt 30 års fødselsdag, hvor der var gæster eller vi var ude i byen eller holdt fest hver 2. dag i 1.5 uge...Den ene fredag drak vi 3 kasser øl, 2 flasker champagne og en flaske gualliano. 7 mennesker, hvoraf 2 kvinder som ikke drak øl.. så jo, den stod på power-eating på McD om lørdagen hehe - jeg blev helt svimmel bare ved at spise 3 pommes fritter... 😛
I aften har jeg drukket en 2 liters cola Zero, som jeg kørte ned til 3 timers Hellgate London og en gang vild med dans 🤡
#5 endorfiner er det fedeste og eneste jeg har prøvet også - det er vildt fedt... Så er du go til sport også? jeg får helt minder frem fra Oure Idrætshøjskole... (hvor vi også fik en del bajer i tirsdags, onsdag, torsdags, fredags-café) 😎