Hvor mange er på vandvognen?

Hyggehjørnet d.  16. november. 2007, skrevet af Mads321
Vist: 700 gange.

Mads321

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 21:26:57
Svar/Indlæg:
3162/326
Hejsa.

Sidder her alene hjemme, da damen er til julefrokost med veninderne, og tænker på hvor mange herinde der ligesom mig er på vandvognen.

Altså jeg mener folk der ikke drikker alkohol, ikke fordi de er alco'er eller har været det, men fordi de har valgt ikke at gøre det.

Jeg tog en beslutning for lidt over et års tid siden, at jeg ikke gad at drikke mere. Det var simpelthen blevet for kedeligt, og tømmermændende savner jeg skam heller ikke. Jeg har ikke holdt det 100% men jeg har ikke været fuld mere end et par gange siden jeg tog beslutningen. Og hvor tit er der nu ikke lige man vånger og tænker "aldrig mer'".

Til dem der aldrig har prøvet at være til fest hvor alle andre end en selv er fuld, og som tror det må være dødens pølse, så kan jeg bare sige at i virkelig går glip af en helt masse. Det er faktisk fedt at kunne flippe ud og "være som de andre" og lave en masse gøgl og spas i ædru tilstand, og så kan man endda huske det dagen efter 😉

Anywho, jeg fik i hvert fald bare nok af alcohol, og hvad det nu gør ved folk (og mig især), også taget i betragtning alle de dumme ting jeg har lavet i en brændert, og her er jeg sikkert ikke den eneste.

Nå, men som spørgsmålet lyder; er der andre wht'ere der ligesom mig er på vandvognen?

Mvh. Mads 🙂
tom81

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 21:30:30
Svar/Indlæg:
20170/383
Jeg har taget den beslutning at jeg ikke gider drikke mig stjernelam hver anden uge mere. det sker højst 2 gange om året. Jeg vil gerne drikke et par bajere efte fyraften og den slags hyggenoget. Men det andet, det gider jeg sgu ikke mere.

Mit liv er sgu for kort til tømmermænd om søndagen 🙂

Mads321

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 21:31:54
Svar/Indlæg:
3162/326

Ja ffs man er bare så øm at glo på når man har tømmermænd :'-(

Dude

Overclocker
Tilføjet:
16-11-2007 21:35:01
Svar/Indlæg:
581/1
Jeg har førhen sørget for at få min andel (godt og vel endda 😉 ), men for 3-4 år siden holdt det pludselig op med at være interessant. Ikke pga noget specielt, jeg blev vel bare en smule voksen (på lige dét område ihvertfald 😛 ). Jeg holder mig ikke bevidst fra alkohol, og får da også gerne en mindre blæser på ved festlige lejligheder. Men det sker måske 1 gang hver tredie måned, hvis ikke mindre.

Så altså; nej til vandvognen direkte, men ja til at skære seriøst ned på et tidligere for højt forbrug. Der er andet og mere i tilværelsen end dage med tømmermænd. Både de fysiske, men nok især de moralske.

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 21:39:25
Svar/Indlæg:
10398/435
I aften er jeg på vandvognen 😀 sidder nemlig på arb. til kl 23. Men i morgen står den på bytur.

#0, stoffer i stedet? 😀

Mads321

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 21:41:22
Svar/Indlæg:
3162/326

Ja, i aller højeste grad, og så er de GRATIS! De hedder endorfiner, og bliver serveret direkte fra min hjerne ene og alene på baggrund af et højt humør 🙂

PoloDude

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 21:44:11
Svar/Indlæg:
1084/4
Drikker gerne en enkelt til maden af og til. Men over 5 genstande på en aften sker max 2 gange om året.

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 21:49:57
Svar/Indlæg:
4230/89
jeg er ca 60% på vandvognen... er det ikke så mange % vand der er i øl 🤣

ej spøg til side, det er heller ikke så tit jeg drikker mig hammer plakat æske patte lam, men en enkelt til fyraften, eller som i aften hvor jeg skal nogenlunde tildligt op i morgen, kan jeg godt lige klare 2stk 🙂

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 21:52:32
Svar/Indlæg:
2676/147
Gider sq heller ikke alt det druk mere, er sq blevet for gammel ( 23 ), en by tur engang imellem, det sker da, men ikke sådan at jeg drikker mig i hækken 😛

Har aldrig tømmermænd, heller ikke når jeg er HELT væk og stiv . . . dejligt.

-Tahiti

brainiac

Overclocker
Tilføjet:
16-11-2007 22:20:25
Svar/Indlæg:
840/10
8# ja man burde vel osse være voksen til den tid...

men jeg har nu selv prøvet det med at være beruset og det er jo hyleskægt... MEN DET ER DE EFTERFØLGENDE TØMMERMÆND IKKE!!!!

Atomizer

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 22:23:43
Svar/Indlæg:
688/32
Er 24 og drikker heller ikke så meget som jeg gjorde engang, meen jeg er da i gennemsnit pattelam 2 gange i måneden vil jeg tro 🙂

Julemåneden er med til at trække op. 🙂

hightower

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 22:53:08
Svar/Indlæg:
2440/66
#0 ja jeg er også kedelig - drikker højest en sixpack på en aften..

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 23:03:42
Svar/Indlæg:
4310/364
Rigtige mænd får ikke tømmermænd 😀
Vi er fulde her. Er ikke træt af det endnu...

Miccim

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2007 23:55:36
Svar/Indlæg:
3233/128
Sidder og tænker på at tage hul på en flaske hvidvin og spille lidt mere online poker.

Gider ikke i byen mere, 1-2 gange om året max. Ellers er det privat kom sammen og det er sku hyggeligt. Der kan man godt blive stiv i iriskkaffe... 🙂

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2007 00:33:34
Svar/Indlæg:
6293/359
Jeg må sige, efter at jeg har fundet min eneste ene og vi er flyttet sammen, så hænger jeg ikke nede på Hollywood Hardrock Café hver fredag/lørdag mere... dvs. det vil også være lidt svært nu, efter den er blevet lukket og skal rives ned for at give plads til parkerings-kælder, ROFL... 😉

men ja, jeg har da også fået de øl jeg sku ha vil jeg mene. Men når det så endelig er, så går vi også til den. Har for nyligt holdt 30 års fødselsdag, hvor der var gæster eller vi var ude i byen eller holdt fest hver 2. dag i 1.5 uge...Den ene fredag drak vi 3 kasser øl, 2 flasker champagne og en flaske gualliano. 7 mennesker, hvoraf 2 kvinder som ikke drak øl.. så jo, den stod på power-eating på McD om lørdagen hehe - jeg blev helt svimmel bare ved at spise 3 pommes fritter... 😛

I aften har jeg drukket en 2 liters cola Zero, som jeg kørte ned til 3 timers Hellgate London og en gang vild med dans 🤡

#5 endorfiner er det fedeste og eneste jeg har prøvet også - det er vildt fedt... Så er du go til sport også? jeg får helt minder frem fra Oure Idrætshøjskole... (hvor vi også fik en del bajer i tirsdags, onsdag, torsdags, fredags-café) 😎

Hitman1973

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2007 00:44:24
Svar/Indlæg:
1028/33
.....Jeeeg (hik) har har har holdt ..... (hik) mig påååeee wassserwagen i eeeet år nuuuuuu (HiK)....(BØØØØVS) og....................drikker ik..........ako.....alco....alko...hol mreeeee.....(HIK)......... Og sååååååviiiiilllll jeg lige siiiiiigeeee......................

...........................................

ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz 😴

7913

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2007 01:18:39
Svar/Indlæg:
1124/68
Jeg har besluttet mig her kl. 20.30 i aftes at jeg vil gå på vandvognen. Hældte enda den sidste halve øl ud. Jeg kan sq ikke tåle det mere. Jeg er 29 og tror jeg er blevet for gammel til at drikke. I gamle dage kunne man drikke til mandag morgen hvor man skulle på arbejde, den går bare ikke mere. Så lidt pudsigt at der kommer denne tråd lige som jeg har taget beslutningen ;) Jeg plejer at drikke mig stiv hver fredag, men nu skal det være slut skal det.

MadsH

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2007 08:53:56
Svar/Indlæg:
1915/57
Har ikke drukket i 6 år og2mdr og 10 dage. Men det var ikke fordi jeg mente det nok var en god ide og stoppe.Jeg var NØD til at stoppe.. Min kvote er brugt op for det her liv og det næste med 😛 Men har egentlig også fået et meget bedre liv siden.Og det er meget sjoverer at tage til festligheder nu.Ingen tømmermænd er bare en af fordelene.

brainiac

Overclocker
Tilføjet:
17-11-2007 09:14:32
Svar/Indlæg:
840/10
12# sårn skal det fandme være.. men jeg drikker nu osse kun alkohol enten nytårsaften . for det er da mere sikkert end at springe nallerne af... og så er det og så meget sjovere. og nej jeg stopper da ikke endnu da det er pisse fedt at være stiv...

men skal jeg nu vælge imellem det bedste ved at være fuld er det selvfølgelig at man er mega svimmel eller det er jeg ihvertfald når jeg er lidt stiv. men jeg ved desværre bare ikke hvordan jeg er når jeg er seriøst fuld og på rulleskøjter eller hvad man nu siger...

og jeg skal da helt sikkert drikke mig dobbelt så stiv her til nytårs aften i år og det skal fandme være så jeg knækker mig... :yes: :yes:

men tømmermændene ja dem er jeg så ikke så meget for hehe

matt??

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2007 12:06:11
Svar/Indlæg:
5600/32
Mit hoved siger mig, at jeg vist ikke var på vandvognen i går.. 😛

allando

Superbruger
Tilføjet:
17-11-2007 12:12:44
Svar/Indlæg:
622/19
14#

du bor i Fredericia ligesom jeg gør, kan jeg høre 🤣
satme synd at hollywood er lukket.

Men jeg er sgu stang stiv hver weekend. Det er da det hele værd. Og kan man drikke om aftenen, så kan man også drikke om morgenen 🤣 synes sgu heller ikke det er sjovt med de tømmermænd, men det går jo over når man kommer lidt hen af dagen 😉

Ubehage

Superbruger
Tilføjet:
17-11-2007 12:43:22
Svar/Indlæg:
905/100
#0>

Jeg besluttede allerede da jeg var 14, at jeg ikke gad at drikke.
Jeg har kun været småfuld et par gange siden.

Det skyldes at jeg - som dig - heller ikke kan lide hvad alkohol gør ved folk. Og specielt mig selv, jeg bliver en helt anden person. En personlighed jeg har brugt hele livet på at undertrykke... Så; ingen alkohol til mig..

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
17-11-2007 12:49:41
Svar/Indlæg:
14079/622
Jeg var fuld for 7-8 timer siden inde i byen, så vil næppe vove at påstå, at jeg er på vandvognen. 😛

Tømmermændene er ikke sjove nej, og det er helt sikkert ikke sundt at drikke sig i hegnet. Men for HULEN DA, jeg har haft nogle sindsygt sjove oplevelser i min rus. 😀
Og jeg laver sjældent ting der er dummere i en brændert, end de kan reddes eller bortforklares dagen efter. Synes egentlig jeg har fornuften rimeligt med mig selvom jeg har alcohol i blodet. Men der er visse folk der virkelig ikke burde drikke. Så respekt til dem der har indset det og ikke gør det. :yes:

lp_larsen

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2007 12:52:56
Svar/Indlæg:
403/71
må indrømme ... jeg er sq ikke på vandvognen .. jeg tager sq godt nok i byen..

men til gengæld har jeg skæret temmelig kraftigt ned på mit forbrug ...

når jeg tager i byen, så er det med godt humør, og jeg drikker lidt i byen, men aldrig stjernelam længere. det gider jeg sq ikke..

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2007 13:05:15
Svar/Indlæg:
2145/218
Jeg er nok nærmere på julefrokost/julebryg/snapse vognen haha der er julefrokost iaften, glædelig jul alle sammen

Seriøst jeg er 30 og et stor legebarn jeg tager i byen et par gange om mdr. sammen med mine venner og hygger mig, det ender som regel med at jeg mangler noget når jeg kommer hjem og jeg kan ikke huske hvor og hvorfor, sidst var det dankort og forrige gange min ene sko men hva faen jeg har det sjovt og lever livet præcis som jeg mener mit liv skal leves. For ca 1½ års siden begyndte jeg at tænke på at stoppe festen helt for at være lidt mere sammen med min kæreste og derfor er det kun et par gange om mdr. jeg er ude og fulde mig ellers havde det sku nok været lidt mere end 2 gange om ugen hehe, i starten gik det fint med ikke at feste men på et tidspunkt blev min kæreste træt af at ha mig hjemme hele tiden fordi jeg blev utålelig

Tømmermænd hvad er det kender ikke til det, jeg tager bare på arbejde også forsvinder de af sig selv.

ZnarF

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2007 13:39:03
Svar/Indlæg:
1058/59
Her det sidste år har jeg drukket mindre end tidligere - og kun haft 2 ture hvor jeg var stjernelam (en af dem min polterabend...).
Jeg blev far for 13 dage siden, så jeg ved ikke hvornår der er lyst/tid/overskud til det igen... Men decideret vandvognen er det ikke, et glas rødvin til maden er jo også super hygsomt 🙂

bluedemon

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2007 13:49:29
Svar/Indlæg:
710/40
elsker at drikke mig herre lam....skal være snot stiv de næste 3 weekender.... rigtige mænd blæser på tømmermænd eller reparerer dem væk....

jeg er dog begyndt at slappe lidt af med byturene efter jeg blev far. det skete så for 1½ måned siden.... 😀

#25 tillykke med det.... 😉