#0 Du skulle kunne køre 1066mhz fsb på en E6600 hvis det altså er den du skal have til at køre hurtigere? Hvis det er en anden cpu der født med "kun" 800mhz fsb så er der ikke noget at gøre hvis du ikke vil hæve frekvensen på hele cpu´en. Hvis du gerne vil hæve frekvensen på din cpu og dermed hæve fsb´en så skal du jo bare gå i gang med at clocke dyret.
#7 Fedt nok så ved vi det er det system der står i hans profil 😉 Men det blev lige lidt mere underligt fordi at det burdte køre 1066 mhz som du siger af sig selv.
#0 Syntes du skal prøve at gå ind i bios og nulstille den så skulle den kunne køre 1066mhz fsb.
hvis fsb, er det på cpu'en at jeg gør det for hvis det er.. så har jeg sat det til 311Mhz. det er det højeste jeg kan sætter jeg dem til 312 så virker det ikke!
okay, kan jeg så sætte fsb op, og hvis jeg sætter ramme til at køre mere end 667, så dur det heller ikke.. men ville det virke jeg gør som du beskriver #15
Hvis du har xp så køre du bare med winflash den som er på din skive til shuttlen og sør for at deaktivere din antivirus og vælg update bios i winflash og vælg biosen du har dloadet på skrivebord og vent med at røre noget før den er færdig og rebbot hvis du har vista så læs her
Hæv din vcore med +100mv og sæt dine ram til 667mhz og 2.2v og 5-5-5-15 og prøv så at hæve din fsb til 300mhz og se om den køre det derefter prøver du med 1-2mhz ad gangen for at se hvor langt du kommer op stabilt
Hvor bor du henne ? Hvis det var i nærheden af mig så kunne jeg hjlæpe dig har kørt med shuttle barebones siden år 2000 så jeg kender alt til dem hvis det var
Jeg går ind i start - kontrolpanel - ydelse og vedligeholdelse - strømstyring.. Men kan ikke finde det der C1e... ved ikke om det er mig der bare er lidt dum/blind
Nu har jeg endelig fattet en lille smule af det? har lidt problmer med varme i den mest mit gfx.. når jeg spiller crysis i 2 timer i træk så slukker den..
Jep og tjek dine temps med det her program http://www.thecoolest.zerobrai... og hvis du gerne vil have den koldere så kan jeg et lille nemt trik de 2 blæsere der sidder i cpu køleren dem skal du vende begge 2 så de puster den anden vej altså så de suger kold luft fra venstreside ind i barebonen så kan du forvente et temp drop på 6-10c