Så har jeg kørt test af både min ram og min hd, og begge forløb uden nogen problemer overhovedet. Varme var der ikke nogen problemer med, jeg holdt en finger på de steder jeg var blevet bedt om det, efter at have afladt mig selv ofc. Intet var mere varmt end at jeg sagtens kunne holde det ud.
Jeg har prøvet at cleare CMOS, der kom en lille gnist, håber ikke jeg har brændt noget af.
CMOS er helt sikkert blevet kortsluttet, BIOS mente det var den 1. Januar 2004. Jeg indstillede tiden, satte den til at boote i rækkefølgen 1. CD 2. HD 3. Floppy i stedet for den default den var på: 1. Floppy 2. HD. 3. CD
Når jeg starter den op nu, får jeg beskeden "Diskfejl" der hvor den plejer at sige "boot from cd"
Det virker lidt som om at den først prøver at boote fra CD hvor den ikke finder noget, så hd hvor den heller ikke finder noget, selvom jeg har windows installeret, og så til sidst floppy, hvor den heller ikke finder noget.
Virker det realistisk? Hvis det er tilfældet, kan jeg ikke se hvad jeg ellers kan gøre end at geninstallere windows og så tage den derfra.
Lige en sidste ting. De programmer der tjekkede min RAM og min HD, eksisterer der sådan noget til at tjekke CPU'en med? Jeg vil gerne have udelukket det som en mulighed.