#20: Jeg siger mange tak. :) Spørgsmålet er så bare, om det er det jeg skal gå efter, for jeg høre sådan ca. altid højt musik, og det skal helst være lidt mere end hvad højtalerne egentlig kan spille. Ihvertfald mine gamle højtalere. Sådan lige inden at de begynder at skratte.
Det jeg går efter er sådan set en kæmpe bass, som også kan følge med satelitterne. Men igen, så skal man jo bruge mange penge på det. Alt kan jo ikke være billigt og gøre en tilfreds.
Men tror du at en som ikke er vandt til at høre god kvalitets musik, og lytte til nogle gamle højtalere, vil kunne høre at bassen ikke kan følge med?
Skal lige siges at i mange bil anlæg, nu snakker jeg brian'er. Mange af deres anlæg, kan jeg meget nemt høre at bassen ikke kan følge med de andre højtalere. Er det sådan, at jeg så sikkert også kan høre kvaliteten på de højtalere her?
#21: Hehe det ved jeg. Men tænkte faktisk på. Jeg kan skaffe en helt ny 1800watt bil forstærker. Mon det er muligt at lave sådan, at den kan kobles til en stikkontakt på 230 volt (eller hvor meget det nu er), og så koble nogle fine højtalere der til? Synes nemlig ikke bil højtalere er så dyre, men så igen, vil bassen kunne følge med der?