Jeg er løbet ind i et underligt problem. Jeg har tidligere lavet lidt OC, men er nu løbet ind i det modsatte problem...
Når Computeren kører std. hastighed etc. så fryser PC, en gang i mellem. Computeren fryser ikke hvis CPU Host Frekvensen sættes til 80%, MEN så virker USB til den ene printer ikke.
Printerne fungere udemærket ved 100%, men så fryser PC'en.
Alt er ny installeret. Alle SP etc. er installeret.
som #2 hvis den har været overclocket over længere tid med hævet vcore. kan det nemt være det! evt et reset cmos og sætte bios op manuelt. hvis usb ville det vel være chipsettet som skulle have lidt mere juice right??
1. PC har været ryddet, - alt 2. Bios er resat til default values. 3. Maskinen har ikke været OC 4. Temperaturen er ca. 45-50 på CPU. 5. Er ikke interesseret i at OC, men stabilitet. 6. Drivere etc. er forsøgt opdateret jf. diverse driveragent osv. 7. PC er stress testet/mem testet etc. over 2 døgn - No probl.
PC fryser hvis CPU host frekvensen er 100%, men kører rigtig godt ved 80% - MEN så virker printer (USB) til HP 2575 ikke..... Link til MoBO manual: http://www.asrock.com/manual/P...
sjovt, mit keyboard, Enermax Aurora, står nogle gange helt af. Så skal jeg tage stikket ud og sætte i igen. underligt USB-problem.. Uden OC ser det ikke ud til at være noget problem. har et ASUS X38 board (Maximus Formula)